Pe unde-am mai cutreierat

miercuri, 17 septembrie 2014

         (Citește, distribuie și comentează acest articol și poți câștiga un voucher. Detalii în josul paginii.)

    M-am bucurat să lipsesc o săptămână din mediul online și totodată din civilizația poluată și încărcată de atâta surmenaj și să mă destind cu câteva exerciții inteligente și de mare folosință pe viitor într-un colțișor drag mie, muntele…mai precis în zona Transfăgărășan-Bâlea Lac. Încă odată   m-am convins de averile atât de puțin cunoscute ale țării noastre, de existența unor oameni valoroși care merită tot respectul și toată susținerea.  Am participat la unul din modulele Rescue Camp, destinate persoanelor cu experiență în sfera situațiilor de urgență, iar pregătirea propriu-zisă a inclus: Cursuri de Basic Life Support & Trauma Management, Cursuri de noduri și alpinism, Simulări și exerciții practice de salvare, Tehnici de supraviețuire și orientare montană, precum și Tehnici de coordonare și intervenție situații de urgență.
Am ajuns acolo fără o prea mare rezistență sau forță fizică, dar am plecat destul de “căliți”, cu un bagaj de cunoștinte variate în domeniul medical și alpinism utilitar. A fost o experiență unică, care  m-a fascinat profund, mi-a intensificat “dragostea” de “munte” de care sunt atât de bolnavă și m-a făcut să descopăr oameni care s-au cuibărit într-un locșor special în inima mea.

Cam așa s-a desfășurat evenimentul: 

M-am gândit însă de nenumărate ori, văzând în viața de zi cu zi, la știri ori prin ziare persoane cu dizabilități, oameni bolnavi de-a binelea și nici nu-mi pot imagina măcar durerea existentă în  sufletul lor, deoarece nu se pot bucura de libertatea mișcării. Mă cert acum pentru orice nemulțumire pe care o manifestam în trecut în fața familiei, când nu-mi ajungeau niciodată banii de buzunar primiți, nu eram mulțumită de aspectul meu fizic, găsind în orice lucru o sumedenie de defecte. Am conștientizat cât de importantă este sănătatea, de care ne amintim din păcate doar atunci când se deteriorează.
Cu siguranță nu m-aș fi bucurat de această minunată escapadă din cotidian, dacă aș fi suferit de vreo boală care să nu-mi permită să mă aventurez în explorarea munților. Iată de ce uneori ar trebui să ne gândim de două ori înainte de a fi revoltați din orice nimic, de a ne strofoca referitor la cum să fim împliniți financiar, indiferent de programul de lucru, uitând să comunicăm cu ceilalți, căci bietul organism care se chinuie să ne “suporte” capriciile poate ceda.

După cum afirma și Francis Bacon- “Un organism sănătos este camera de oaspeţi a sufletului, un organism bolnav o închisoare”, consider că starea de sănătate este un dar neprețuit de care trebuie să avem mare grijă, iar ca organismul să nu mai fie atât de firav în lupta cu evoluția omenirii și a produselor eu vă recomand cu încredere un imunomodulator natural, Septilin (producător Himalaya), supliment din extracte vegetale, căci previne infecțiile respiratorii bacteriene pe care le putem căpăta la tot pasul, datorită poluării, gripa, virozele, infecțiile ORL sau afecțiunile alergice. Este un adevărat scut al corpului tău, care se poate administra întregii familii și care intensifică apărarea imunitară, prin intermediul ingredientelor naturale, cum ar fi lemnul dulce și guduchi.


!!!!!Atenție: Dacă lași un comentariu referitor la acest articol, exprimându-ți opinia în legătură cu importanța sănătății sau cu produsele Himalaya poți câștiga un voucher de 50 de euro cu care-ți poți cumpăra produse de pe http://www.hboutique.ro/.



O campanie: blogalinitiative
Dacă vreți să aflați mai multe despre proiectul RRA- Rescue Camp, accesați: http://rra.rescue-team.ro/
Voucher-ul se câștigă numai dacă articolul meu iese învingător din această campanie, care se finalizează pe 7 octombrie. Distribuie-l și tu pentru șanse de reușită.

19 comentarii:

  1. Am fost mereu o fire activa, voluntara, insa toate s-au schimbat dupa ce mi-am facut blog. :) Inainte urcam saptamanal muntii, inotam, goneam prin oras cu bicicleta, nu ma dadeam inapoi de la nimic. Acum sunt tot mai puturoasa, mai ocupata si, implicit, obosesc mai repede si ma simt mai slabita. :)))
    Cine o face ca mine, ca mine sa pateasca. :p

    RăspundețiȘtergere
  2. nimic nu poate fi mai relaxant din punct de vedere psihic si mai revigorant decat cateva zile petrecute in mijlocul naturii

    RăspundețiȘtergere
  3. Muntele te invata multe despre tine! Este cel mai bun profesor! Esti o fericita ca ai putut merge in zona aceea. Muntii Fagaras sunt cu adevarat ceva deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  4. La cât alerg zilnic...(și la propriu și la figurat!) zău de nu m-ar ajuta și pe mine niște produse de la Himalaya. Am folosit unul dintre ele (nu știu dacă am voie să spun care) multă vreme și am simțit că mă ajută.

    În altă ordine de idei...iubesc muntele și eu!
    Succes! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Poti publica ce produs ai folosit! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. da, este importanta doar cand este in pericol, alfel nu exista! dar cu cat esti mai sanatos, cu atat esti mai aproape de a fi neimplinit, parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  7. Septilin! Bun rău! Pentru imunitate și împotriva infecțiilor.
    Am folosit o vreme îndelungată până, nu știu de ce, se găsea rar în farmacii.
    Acum că tot a început toamna, poate ar fi bine să reiau „obiceiul” :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am primit si eu un pachet de produse de la Himaya si pot sa spun ca m-au incantat enorm. O evadare in mijlocul naturii nu mai visez curand, asa ca altfel decat din cutie nu imi pot lua doza de sanatate. Dupa munte nu ma omor, dar dac ma lasi sa zac pe o pajiste, pe iarba verde...da, asa zic si eu relaxare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Are voie si blogul in 'camera de oaspeti' - in varianta mobila :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Da produsele Himalaya sunt bune. Bonisan ne-a salvat in perioada cand cel mic avea colici acum multi ani. Am incercat atunci multe produse dar am ramas la Bonisan din momentul in care l-am descoperit.

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pentru aceasta evadare in mijlocul naturii!!intradevar muntele este magnific din toate punctele de vedere!! la fel cum sunt si produsele Himalaya;eu folosesc in mod regulat Septilin,la nevoie bineinteles si e foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  12. daca am primit si eu pachetul de produse, am inceput deja sa le folosesc. Septilinul il las pentru mai tarziu, dar mie imi place foarte mult gelul Rumalaya..iti ia foc pielea, e foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  13. produsele Himalaya sunt preferatele mele,LIV52 mi-a dat speranta intr-o viata sanatoasa ,o viata normala

    RăspundețiȘtergere
  14. Produsele Himalaya sunt de o foarte buna calitate. Si nu-s scumpe deloc!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos articolul. Felicitari ! Imi plac produsele lor, sunt naturale si foarte eficiente.

    RăspundețiȘtergere
  16. Chiar daca e destul de vechi articolul, ma bucur ca l-am descoperit si citit.
    Felicitari, sa te bucuri in continuare de libertatea de miscare pe care ai!
    Te invit cu drag, pe blogul meu, daca iti face placere :-)

    RăspundețiȘtergere
  17. RRA sau Romanian Rescue Association, o organizatie la prima vedere interesanta, de folos temeinica, foarte multi membrii, dar din pacate este doar o fatada. Adevarata fata a organizatie este Radu Murea, o persoana fara nici un fel de bun simt, respect, dupa un numar de inselaciuni facute in alte judete ale tarii, isi muta sediul in Galati sperand sa i se piarda urma, unde vorbe accea, lupul isi schimba parul dar naravul ba, continua sirul de potlagarii facute de el fara stiinta voluntarilor si celorlalti membri din asazisa conducere. Dovada ca la inceputul acestui an DIRECŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU SPORT ŞI TINERET GALAŢI, cheama in instanta ASOCIAŢIA RRA RESCUE INTERNATIONAL ( o alta denumire a Romanian Rescue Association (RRA) condusa de acelasi Radu Murea) procesul fiind in curs de desfasurare, oare ce potlogarie a mai efectuat Radu Murea si in Galati, si unde o sa fuga de acum inainte. Pentru infmartii suplimentare verificati stadiul dosarelor pe portal.just.ro

    RăspundețiȘtergere
  18. După cum am specificat și în articol, am participat la unul din modulele lor de vară. Nu îmi asum răspunderea pentru faptele lor sau ale conducerii, nu sunt nici voluntar la ei. Știam de faptul că RRA și-a mutat sediul în Galați, căci locuiesc în acest oraș. Alte detalii nu mă privesc. Justiția va ști mai bine pe cine să pedepsească, dacă au fost nereguli.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS