Florăria mobilă a ajuns și în casa mea

vineri, 19 septembrie 2014

             Drăguțăăăă, ce eveniment neașteptat din partea ta, tocmai în această zi de 19 septembrie 2014. Mă întreb curioasă: Oare ce sărbătorim?? Știu doar că mai sunt zece zile până încep facultatea, lucru pe care tu nu l-ai marca în niciun fel. Am uitat de vreo amintire ce ne leagă pe amândoi de această zi?...gen: Când am mâncat primele jeleuri împreună sau când ne certam pe cine mângâie azi pisica? Dar au fost multe zilele acelea și știm amândoi că s-au făcut uitate…

Defapt cred ca încep să-mi amintesc cât am fost de bosumflată când mi-ai spus aseară că pleci la București, fără mine, cu treburi. Azi dimineață te-am găsit cu fața aia de copil nevinovat pe care o afișezi când vrei să faci rost de pupici și cu un super aranjament floral în mână. Te-a mirat cum brusc mi-am schimbat atitudinea și am țopăit în pijamale, de parcă mă văzusem cu Moș Craciun în jurul bradului. După ce     te-am îmbrățișat și pupăcit te-am întrebat, cum sunt curioasă de fel, de unde ai făcut rost de minunăția aia? Mi-ai spus că înainte de a pleca din București spre casă ai găsit un fluturaș care ți-a șoptit că poți face rost de niște flori în 2 ore pentru persoana cea mai dragă ție. 
Am aflat că cei de la Florăria Mobilă erau eroii zilei mele, iar ostașul trimis pe “frontul bătăliei” ai fost chiar tu. 
                 Nu pot decât să mă bucur nespus, iar surpriza ta mi-am reîmprospătat ziua și mi-a revigorat inima. Am accesat și eu site-ul și mi-am bucurat ochii cu tot felul de flori și floricele, elegant așezate și asortate, frumos organizate pe diverse categorii, cum ar fi: coșuri cu flori, aranjamente, buchete, flori pentru ocazii și evenimente. Norocoși mai sunt bucureștenii cu un astfel de serviciu, care îți construiește buchetul dorit în doar două ore și ți-l aduc gratuit “la locul faptei”. 
Cu siguranță mama va fi invidioasă pe trandafirii mei, dar o voi liniști spunându-i că dacă serviciul se extinde cu livrarile până la Galați, va fi și ea norocoasa care va primi un astfel de dar, doar că alcătuit din florile ei preferate, garoafele.

Ce zici? Aceste aranjamente sunt cadoul ideal și pentru persoana dragă ție?

Un comentariu:

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS