Cum să-ți reziste display-ul?

marți, 16 septembrie 2014

Ajutor!!! Telefonul meu este zglobiu, iar oriunde l-aș pune cade și iar cade și chiar m-am săturat să-mi frângă inima și Ami( nepoata mea) care se joacă destul de des cu el, cu mine în spate făcându-mi rugăciuni de “protecție display”. Dar cum rugăciunile nu funcționează și pentru tehnologie, încă nu e un GodDroid care să facă să dispară zgârieturile sau să binecuvânteze vreun display făcut franjuri, hai să apelăm măcar de azi la soluții realiste și deștepte.
I-am găsit pe inteligenții aștia de la Smart Protection, care spun că nu este de ajuns o banală folie cumpărată și decupată de tine acasă și că e cazul să nu ne mai prostim și să alegem calitatea. Veți găsi la ei patru categorii de folii și anume: Clasic Smart Protection- invizibilă, cu o acoperire totală: față/spate, grad militar, calitate premium; Tempered Glass-Ultra Smart Protection- cu cel mai mare grad de rezistență existent până acum( 9H pentru cunoscători); Privacy Smart Protection- rezistentă la zgârieturi și anti reflexie și nu în cele din urmă Mirror Smart Protection- care pe lângă avantajele unei protecții de calitate înaltă îți oferă posibilitatea de a-ți admira și aranja chipul de câte ori privești device-ul tău ( pe care eu mi-o doresc). De reținut este că ultimele trei pachete prezentate se folosesc doar la protecția display, iar pentru optimizarea serviciilor este recomandat să achiziționați pachete mixte care cuprind și folia pentru spate.
Nu contează ce device deții, căci acești specialiști sunt capabili să realizeze pentru tine orice folie pentru orice model în 24 de ore.  Tot ei te învață cum să instalezi aceste folii, oferind chiar și garanție pentru ele. Pe site găsiți de asemenea opiniile cumpărătorilor care se bucură de acest serviciu, precum și filmulețe care demonstrează că tot ce-am pomenit anterior nu au fost doar baliverne.

Iată un exemplu: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS