Orice

miercuri, 10 septembrie 2014

Orice lacrimă sfâșie din mine,
Partea bună și-o duce-n partea rea
Simt în mine doar ură și suspine,
Și mă-mpac că nu mă poți salva.

Faci din mine firav gând de sinucidere,
Așterne-mi totuși iarbă peste pietre să am căderea lină…
Nu sunt de vină….am vise vinovate
Cine m-alină? Când ele pleacă-n zori cu-o noapte.
Deși vine lumină prefer să cerșesc întunericul meu,
Ca să mă chinui… cu mine însămi sunt doar eu.

Mi-e dor și mă dor toate la orice căzătură,
Din râul otrăvit nu mă abțin să iau o gură…
Și poți să-mi spui să mă opresc să trăiesc,

Căci n-aș face-o să risc bucăți de amintiri ce mă hrănesc.

Un comentariu:

  1. E frumoasa poezia, putin cam trista, dar nici eu nu sunt vreo optimista.Sper ca esti bine, draga mea Tina!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS