De-ale Studenției

duminică, 28 septembrie 2014


Duminică bună, dragilor! M-am furișat săptămâna trecută într-un loc minunat, un alt colțișor de paradis al țării noastre și anume Tabăra Lăpușna, din Târgu-Mureș, participând la un curs de Cultură Organizațională, din cadrul UNSR Academy. A fost o nebunie…s-au reunit reprezentanți din vreo 12-14 centre universitare din toată țara, adevărați studenți valoroși din asociații studențești, pe diverse domenii de activitate. S-a povestit despre ce face fiecare, ca voluntar în propriul oraș, cât de mult este susținută asociația în care activează de autoritățile locale, universități, etc. și s-au legat prietenii strânse. S-a mai adăugat încă o experiență de neuitat și un tablou cu oameni faini în sufletul meu, pe care nu l-aș fi putut imortaliza fără tableta mea, Samsung  Galaxy Tab 4. Și pentru că memoria ei de stocare este de 16 GB mi-am permis să pozez orice moment și peisaj de vis, pentru că, povestind celor de acasă, fără imagini concludente, e cam greu. M-am bucurat de fiecare clipă petrecută în inima muntelui, de care mi-e atât de sete de fiecare dată ( căci m-am născut colcăind în câmpie).
Tocmai înainte cu două-trei zile îmi venise tableta comandată de pe un site prietenos recomandat de un amic, care mi-a explicat despre funcționalitatea 3G/4G a tabletelor, cu care pot share-ui orice, chiar și dacă m-aș afla în țara lui Moș Crăciun. Ce mi s-a părut interesant atunci când am avut incredere în cei de la ORINGO a fost garanția princiară pe care o avea tableta mea (adică dacă mi se strica, acești tipi veneau și-mi luau tableta și mi-o trimiteau tot ei acasă ca nouă), transportul a fost gratuit și o puteam returna în 14 zile, dacă imi tuna că vreau altceva de pe site-ul lor.
Pentru că recunosc că încă beneficiez de “banii părinților” era destul de complicat să le cer lor să-mi dea toată suma de bani pentru achiziționarea produsului mult dorit, așa că am comandat-o în rate fixe, foarte accesibile.
Dacă ți-e poftă de niște gadget-uri noi și ai chef să-ți vezi “marfa” cerută la livrare, să te bucuri de confort și profesionalism, apelează cu încredere la ei.


Mai jos am postat câteva imagini cu această reuniune a studenților din toată țara la care am participat:







Dacă vrei să aflii mai multe despre UNSR, accesează: http://www.unsr.ro/
O campanie: BlogAwards

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS