Despre cum să faci mălai pe net sau nu

sâmbătă, 13 septembrie 2014

Nu sunt adepta reclamelor și câștigurilor fabuloase atât de vehiculate în mediul online. Nu cred în avocați din Nigeria care-ți trimit moșteniri fantomă pentru care trebuie să plătești taxe și nici în clasicele “Cum să faci bani online?”,  “Muncește de acasă”. Recunosc că nu m-am încumetat să încerc aceste variante, dar până la urmă mi-ar folosi și mie niște bănuți. Nu demult îmi circulă printre amici o jucărie de site, ce pare oarecum credibil în ceea ce privește realizarea de venituri din două motive și anume:  1. Bănuții oferiți sunt puțini și se pot acumula destul de greu. 2. Site-ul e verificat de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Totuși eu abia m-am apucat să “click-uiesc” pe el așa că nu pot garanta că sumele greu strânse ajung până la urmă pe cardul “muncitorului”, dar v-aș sfătui să încercați sau eventual aștept câteva opinii dacă l-ați încercat deja sau dacă nu credeți o iotă din ceea ce vă promite.

Site-ul se numește MailDirect! Tot ce trebuie să faci este să-ți creezi un cont, folosind datele reale și ulterior vei primi mail-uri pentru care vei fi plătit cu câțiva cențișori dacă le distribui, vizualizezi. Cu cât ai mai mulți asociați, cu atât cresc cențișorii. Spor la mălai!!! Înscrie-te aici și vezi care-i treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS