Copil fiind, de urși mă îndragosteam

duminică, 14 septembrie 2014

               Dimi bună, prieteni. În curând nepoțica mea își serbează ziua de naștere și m-am gândit să-i ofer un cadou drăgălaș. Chiar dacă împlinește deja 13 ani n-am să dau fuga prin magazine să-i cumpăr hăinuțe și accesorii sau cine știe ce rechizite (n-are nicio vină că s-a născut în plin început de “sezon școlar”). Consider că o jucărie de pluș ar fi cadoul perfect (ar fi și pentru mine…cred ca și la 50 de ani mi-aș dori unul). Cine zice că aceste pufoșenii n-au utilitate este cu siguranță prea ancorat în realitate și banal. Eu cred că sunt numai bune de strâns în brațe în nopțile reci de toamnă-iarnă, numai bune de smotocit când vorbești la telefon, perechea ideală de dans prin casă când încerci să te convingi să te apuci de curățenie, o chestie ce-ți amintește de copilărie și reaprinde făclia ei în sufletul tău. Frunzărind mediul online(menționez că nu prea aveam timp de hoinărit prin magazine), am descoperit un site tare “delicios” cu “ființe de pluș” pe mărimea și pe buzunarul fiecăruia. Site-ul se numește ePufos.ro și o să te îndragostești cu siguranță de o jucărie de-acolo! Am pus câteva link-uri în articol!!!
      Urșii mari de pluș n-au vârstă, te fac să te simți mereu tânăr și vor smulge un zâmbet prietenesc chiar și celui mai spân om, deși nu vorbesc, cântă sau fac treburi gospodărești.


       Eu am ales deja cadoul pentru nepoțică și deși a trecut și ziua mea, cred ca mi-aș mai face un cadou și mie, căci am o slăbiciune pentru dulciuri și jucării de pluș. 

Cu alte cuvinte, dacă vrei să-ți impresionezi juniorii din familie, iubita ori să faci un cadou care să amintească de cea mai pură perioadă din viața unui om, alege jucăriile de pluș.






Ți-ar plăcea să primești un astfel de cadou? Ți se pare absurd să primești unul? Consideri că jucăriile ar trebui oferite celor care au vârsta și timpul necesar să se joace cu ele? Aștept opinii!

7 comentarii:

  1. Implinise una dintre colegele baiatului meu varsta majoratului. El isi dorea mult sa ii cumpere un astfel de urs cadou, insa noi aveam alte planuri cu banii, asa ca bietul de el a pus mana de la mana, impreuna cu alti colegi, pentru a cumpara un urs de plus urias, roz. Si acum regret ca m-am zgarcit si nu i-am dat bani sa ofere singur cadoul. Dar uite ca in toate relele exista si ceva bun. Acum stiu unde pot gasi cadoul ideal pentru nepoata mea. :)
    Sigur, daca s-ar gasi cativa colegi de blogosfera sa imi faca un asemenea cadou, as fi cea mai fericita si l-as tine toata viata la loc de cinste. :)
    Te rog din suflet, scoate verificarea aceea de la comentarii, ca ne distruge ochii si nervii. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai trezit asa multe amintiri cu acest articol... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Jucariile de plus nu au varsta, ele ne aduc aminte de copilarie, si sa stii ca nu m-as supara daca as primi asa ceva, am primit eu si cand aveam 20 si ceva de ani. Cred ca nepotica ta va fi incantata! Fain site-ul!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Auuu ursuleți de pluș,eu-i ador sincer. Când am fost mai mică am primit un Micky atâta l-am păstrat până s-a rupt săracul și-a trebuit să-l cos,și acuma-l mai am pe undeva .. și acuma vreau să-mi iau un urs mare de tot,când o să-l iau habar nu am,dar știu că în curând :D și de abia aștept să-l țin în brațe seara când adorm (îmi este urât să dorm singură pe întuneric) și-un urs de pluș e numai bun de ținut în brațe :D .

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu m-as supara daca as primi un astfel de cadou. Nu mi se pare absurd sa primesti unul in copilarie. Nici daca esti un adult, dar aceste jucarii sunt facute pentru copii, si ei chiar au timp sa se joace cu ele :D

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca jucariile ar trebui oferite oricui, mai ales cele de plus! eu una, as fi foarte incantata daca as primi un urs enorm! am sufletul de copil, ma port mai ceva ca unul din ei, ba chiar concurez cu nepotica mea de doi la ani la alintat!
    te urmaresc, te astept si la pe la mine!
    http://paginidezisinoapte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS