De-ale publicității

luni, 15 septembrie 2014

Cu toții știm că atunci când vine vorba de afaceri mici și abia înfiripate e greu să treci de “zidul concurenței” bine consolidat de marile branduri. Nu este chiar imposibil să te faci remarcat, iar cheia succesului stă întotdeauna în prima apariție. Când afirm asta mă gândesc exact la primul impact pe care-l are clientul tău cu firma/afacerea propusă de tine și care este strâns legat de un logo. Emblema business-ului tău trebuie să fie cât mai originală și să atragă “ochiul curios” al vizitatorului. Prima impresie contează întotdeauna, iar cei de la Logo1 au experiența necesară (de peste 10 ani) pentru a transforma ideea ta într-o siglă aspectuoasă, demnă  de serviciile oferite de tine. Acest site mai poate realiza pentru tine și cărți de vizită, pachete identitate companie, bannere, precum și cosmetizarea paginilor web.  Pachete au prețuri avantajoase, iar părerea clientului contează. Adams Supplements, Zeletin, Buchete Delicioase sunt doar câteva dintre brandurile care și-au realizat sigla cu ajutorul Logo1. Dacă vrei să te convingi și tu că merită, accesează acest site și alege oferta care ți se potrivește.

Dețin acest blog din 2011 și până acum m-am ambiționat și încăpățânat să-mi realizez singură bannerele, deși nu pot spune că am suficientă experiență în domeniu. Sunt sigură ca Logo1 mă poate ajuta să transpun esența blogului meu într-un banner care să atragă un click și “să-mi facă rost” de mulți cititori. Că tot veni vorba de logo-uri mi-am amintit de cum aveam de gând, împreună cu sora mea și o verișoară să ne deschidem un mic atelier de confecționat brățări, cercei, coliere și other stuff. Am început să preluăm materialele necesare, dar mica afacere a rămas doar la stadiul de vecini și familie, fără promovare online, așa că după ce ne-am umplut rudele de brățări am decis să uităm de ideea noastră. Tind să cred că ar trebui să-mi reformez “echipa de furnici” și să ne apucăm de chițibușit accesorii pe care să le promovăm printr-un logo interesant. Eu apelez la  www.logo1.ro, voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS