Vacanță

sâmbătă, 9 august 2014

Rugile mele referitoare la setea de vacanță, de fugă de casă, de deslegare de lanțurile rutinei au fost bine ascultate vara aceasta… Am reușit să-mi arunc viața obișnuită pe geam timp de o săptămână…să nu mai știu cine și ce sunt și să nu-mi mai cer explicații…
Așa am poposit în Vama Veche…o stațiune care după parerea amicilor mei avea să fie “calvar”, “cuib de rockeri frustrați”, “loc plictisitor” etc. Ținând cont de balivernele lor…aveam în cap și-n suflet ideea de “nasoală călătorie”, nu mai văzusem niciodată acel loc…M-am frământat imaginându-mi cum ar putea fi…

A fost așa grozav încât n-am avut timp să mă gândesc ce zi e sau urmează…eram așa încântată de veselia și originalitatea oamenilor…Îmi plăcea să-i privesc, să le admir stilul…să-mi doresc și eu acea libertate a sufletului și a minții ce plutea prin jurul lor. Era o fericire pe care prietenii mei o descriau “nebunie”, s-au arătat cu adevărat panicați când au realizat ca mie chiar îmi place , că-mi lipeam ochii de diverse lucruri…Pozele vorbesc de la sine:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS