Rapunzel, coboară-ți părul!

vineri, 26 iunie 2015

Mda....e replica cu care mă trezeai în fiecare dimineață, rugându-mă să-mi desprind părul. Recunosc că ai un simț al umorului bine dezvoltat, iar asta a făcut ca fiecare clipă lângă tine să nu fie banală și să nu semene cu o alta. E adevărat că-mi plăcea enorm când te jucai în părul meu, când mă simțeam răsfățată ca un copil sau binecuvântată ca o pisică ce abia așteaptă să-i mângâi blănița. 
De fiecare dată, înainte să pleci la job, mă trezeai ca să mă pupi pe frunte și-mi urai somn ușor în continuare, trecându-ți încă odată mâna prin părul meu. Nu concepeai ideea ca partenera ta să se tundă, tu nu înțelegeai că întreținerea părului presupune și anumite sacrificii, nu îți păsa de vârfurile arse de placă sau dacă se putea aranja bine pe parcursul zilei. Ție îți plăcea să pară așa ciufulit mereu, jucăuș și nu înțelegeai satisfacția unei coafuri reușite. Totuși a trebuit să accepți că există și zile când trebuie să ies din casă, să merg la birou și am nevoie ca părul să-mi stea bine! Ai înțeles și faptul că, fără un tratament corect, ar deveni aspru și nu ți-ar mai plăcea să-ți atingă obrazul. Asta am înțeles și eu...că un răsfăț înseamnă și o necesitate. Așa că am făcut cunoștință cu diverse uleiuri prețioase din inima naturii, cum ar fi cel de ricin (care ajută părul să crească mai repede) sau cel de argan (care previne căderea părului, conferindu-i elasticitate), ori cel de trandafir, care previne electrizarea părului. Dar toate acestea nu sunt suficiente singure!

Pe scurt, am aflat că pot beneficia chiar și de tratamente profesionale de îngrijire a părului de acasă, atent selecționate de Beauty Free, brand al Luizei Essence Line, un adevărat cumul de produse profesionale premium, existent în România de peste 5 ani. Poți face cunoștință cu acest concept în București, Brașov, Constanța și Iași și să redescoperi mândria de a avea un păr frumos, sănătos și ferit de factorii nocivi zilnici. Toată gama de produse a fost testată și este în prezent utilizată de cât mai mulți hairstyliști, fiind avizată de Ministerele Sănătății din țările de unde provin produsele și respectând toate standardele europene. În călătoria mea de cunoaștere în amănunt a acestui brand de excepție, am descoperit numeroase tratamente de reconstruire, rejuvenare și îndreptare a părului, bazate pe ingrediente cum ar fi cătină, keratină sau aminoacizi, deosebit de benefice atât firului de păr, cât și scalpului. Am descoperit câteva produse pe care le-aș recomanda cu plăcere oricărei femei care dorește să-și mențină părul plăcut la alingere, ușor de aranjat și nespicuit. 
  • Argan Smooth Treatment- cumulează efectul keratinei naturale cu al uleiului de argan, hrănind părul, reparându-l și făcându-l ușor de coafat. Așadar, este un tratament de reparare în profunzime, de la interior la exterior, iar părul nu se va mai electriza sau încurca și va deveni mai strălucitor și protejat de intemperii.

  • Hairganic Serum cu Extract de Cătină- este deosebit de benefic, deoarece cătina este renumită pentru conținutul bogat în vitamine, uleiul său având efecte hidratante și nutritive asupra părului. Este un puternic agent de regenerare, benefic în cazul alopeciei.

  • Dacă ne îndreptăm atenția spre produsele de styling, descoperim Luiza Essence- cremă pentru păr drept, bazată pe numeroase ingrediente benefice cum ar fi bambus, vitamina E sau uleiuri minerale. Repară și întărește firul subțire, ajutând la protecția părului și la îndreptarea lui. 
  • Un produs revoluționar cu rezultate vizibile în doar 30 de secunde este și soluția Hair Max, împotriva căderii părului. Conține keratină ce redă aspectul natural al părului.









Avantajele utilizării produselor, marca Beauty Free:
  • Fiecare produs este însoțit de instrucțiuni clare pentru utilizare. Aceste instrucțiuni, în cazul altor produse achiziționate de la alte brand-uri, lipsesc cu desăvârșire, sunt în alte limbi sau sunt incomplete, iar tratamentul nu dă rezultate.
  • Conțin uleiuri și extracte naturale ale unor plante renumite deja pentru efectul lor benefic asupra părului.
  • Sunt folosite de hairstyliști de renume și testate de Ministerul Sănătății din țara de unde provin, conformându-se legislației în vigoare.
  • Sunt pentru orice tip de păr, oferind posibilitatea unei îngrijiri profesionale în confortul propriei case.
  • Nu necesită cunoștințe deosebite de styling.
  • Ajută părul să se refacă în profunzime.

Și în plus...ai șansa să Descoperi frumusețea fără granițe!, printr-un concurs organizat de Beauty Free pentru toate doamnele și domnișoarele, unde se pun la bătaie 10 premii profesionale pentru protejarea părului împotriva razelor solare, ideale pentru sezonul estival. 
Simte-te frumoasă și redobândește-ți încrederea în tine!

Articol premiat BlogAwards

  • Ce tratamente pentru păr utilizați?
  • Cum vi se par produsele de la Beauty Free?
Share Button

Un comentariu:

  1. Eu folosesc uleiul de cocos de ani de zile si rezultatele sunt pe masura. In plus, folosesc si bicarbonatul de sodiu in sampon. As fi curioasa de rezultatele Beauty Free

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS