Idei de cadouțe

duminică, 30 noiembrie 2014


HO! HO! HO!....stai stai....e prea devreme pentru Moșul...dar știi? De la o vârstă toți trebuie să facem pe Moș Crăciunii pentru cineva drag. În preajma sărbătorilor de iarnă avem nevoie neapărat de o mână de ajutor pentru a face cele mai frumoase daruri, dar și cele mai inspirate.

http://www.top-cadouri.ro/magazin-online-cadouri/
Am uitat cu toţii de tradiţii, copiii nu-l mai întampină pe Moş Crăciun cu aceeaşi bucurie, dansul zăpezii nu ne mai fascinează ca altădată, nu ne mai creionăm mintea pe suflet. Mulţi şi-au răstignit sufletul pe o cruce a problemelor vieţii, şi l-au vândut, l-au chinuit în lumea sălbatică, plină de fiare umane, plină de agitaţie, sânge, secată de armonie. Am rămas forme materiale, trecătoare, dar sa nu uităm, avem cel mai de preţ dar, inima. Am ajuns să nu mai ţinem cont de cei dragi, de cei ce ne vor binele, facem din vicii nişte nevoi, ne clădim fericirea din chinul altora, învăţăm să urâm, privim lumea prin prisma intereselor noastre, preţuim oamenii de seamă atunci când nu-i mai avem printre noi, ne ascundem sub măşti murdare, păcătoase. Ploile de perle din lacrimi ne înconjoară, ne sensibilizează şi ne determină să ne deschidem sufletul în preajma Crăciunului. Sufletul nostru are nevoia de a simţi universul mirific de luminiţe ale iertării, bucuria de a vedea şi a se juca în parada zăpezii. Dar zăpada lipsește cu desărvârșire sau în fiecare an e din ce în ce mai puțină.
Sunt de părere că acum Sărbătorile au ajuns ceva așa de "artificial". Unde-o mai fi așadar aroma de Crăciun? Acum mulți ani îmi doream de la Moş Crăciun jucării, au mai trecut alți ani și mi-am dorit cadouri scumpe, dar anul acesta îmi doresc ca cei care-mi sunt prieteni să rămână aşa mult timp, să fie fericiţi şi să realizeze ce şi-au propus, lumea să fie mai bună, cu sufletul curat şi sincer, iar magia acestor Sărbători să-i umple de lumină şi iubire. 

Avem cu toții nevoie de îmbrățișări calde și urări de bine, dar și de lucrușoare mărunte care să simbolizeze amintiri pentru cei dragi și nu numai.
Mi-am propus să-mi planific din timp ce cadouri voi dărui familiei și apropiaților și o să vă prezint timid o listuță cu ideile mele.

1. Pentru mama:

Pentru că merită să fie răsfățată pentru toată munca depusă pentru noi zilnic și pe care cu siguranță nu voi reuși să i-o răsplătesc îndeajuns niciodată.
SET AROMOTERAPEUTIC LAVENDER


2. Pentru sora mea:
Pentru că vine vacanța și are nevoie de niște papuci călduroși cu care să cutreiere casa-n lung și-n lat.
PAPUCI ROȘII PENTRU IARNĂ
3. Pentru tatăl meu:
Pentru că este un meșter priceput la orice și are nevoie.
BRICEAG MULTIFUNCȚIONAL
Ție ce cadou ți s-ar potrivi? 



O campanie: blogawards

Un comentariu:

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS