Un articol pentru artistul din tine

duminică, 2 noiembrie 2014

Bună dimineața, dragilor. În timp ce vă echipați să mergeți la vot astăzi, vreau să aruncați o privire asupra unui magazin online și nu numai destul de interesant, zic eu și anume Mustash

Afacerea a fost lansată în primă fază cu materiale pentru artiști, în 2009, Târgu Mureș. La început a existat doar magazinul online. În 2012 s-a deschis magazinul din București, care în Decembrie 2013 a fost mutat pe Calea Griviței nr.37 Sector 1 București. Mustash este importator direct de materiale din: Anglia, Germania, Danemarca, Ungaria, China, Polonia.
Fie că este vorba despre artiști amatori sau profesioniști, ori de părinți cercetași ce doresc să cumpere seturi de pictură pentru odraslele lor, necesare școlii,magazinul vă ajută, având o gamă largă de produse specifice acestui domeniu, cum ar fi: pensule, culori acrilice, uleiuri, obiecte decorative,foițe de aur și multe altele.
Și fiindcă demult îmi doresc un portret, care să-mi stea deasupra capului, conturat de o ramă din lemn, să mă simt și eu vreun conducător comunist, nu-mi rămâne decât să caut artistul potrivit, pentru că instrumentele fermecate de lucru le pot procura și eu, pentru el. 
Pe lângă produse destinate artiștilor, pe acest site mai poți găsi și articole pentru sărbători, cadouri destul de deosebite pentru oamenii dragi ție și la prețuri tare accesibile. 
Este important de știu că nu trebuie neapărat să ai talent la desen, ca să cumperi vreun chițibuș de pe acest site, căci aici găsești și matrițe pentru lumănări, seturi creative, ori alte lucruri de ajutor care să te transforme pas cu pas în artistul familiei. 
Zic să vă puneți pe treabă, căci articolele handmade sunt cele mai căutate pe vremea asta, reprezentând cadouri pe care toată lumea ar vrea să le primească.
Ce mai aștepți?? Ia în mână coșul virtual de cumpărături și apucă-te de treabă, iar dacă ești din București poți merge personal să aflii despre orice produs disponibil, în detaliu. 

Și nu uita: Săptămâna reducerilor la materiale pentru artiști începe pe 21 noiembrie și se termină pe 28 noiembrie – Vineri – Black Friday!!!!


O campanie: BlogAwards

Un comentariu:

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS