Hăinuțe office

sâmbătă, 22 noiembrie 2014


Sâmbătă frumoasă, dragilor! Știu că am lipsit o perioadă de pe al meu simpatic blog (modestie exagerată), dar am revenit cu forțe proaspete și dornică să vă povestesc pe unde-am mai cutreierat aceste zile, curioasă fiind să aflu și vești interesante de la voi. 
În perioada 13-16 noiembrie am făcut parte din comitetul de organizare al unui eveniment de amploare pentru medicina gălățeană și anume: ”Congresul Național cu participare internațională pentru studenți și tineri medici rezidenți GALMED”, care a ajuns deja la ediția a V-a, unde am putut afla noutăți și curiozități din domeniul medical și farmaceutic. Au fost zile pline de oameni frumoși, doctori, farmaciști și profesori dedicați, care și-au prezentat munca de cercetare în cele mai elaborate moduri, dar și studenți din toată țara și de peste hotare care au răspuns încântați la invitația noastră.
 În prima seara, joi-13, a avut loc deschiderea oficială a evenimentului, urmată de cocktail-ul de ”Bun venit” unde fiecare invitat, participant, medic și-a etalat ținuta ce impune respectul meseriei pe care o practică.
Ca și student organizator, am avut dificultăți în alegerea ținutei care să fie pe măsura acestui congres. Vroiam să par nici sobră, dar nici prea colorată; nici prea zglobie, dar nici prea retrasă; să dau dovadă de eleganță și nu de vulgaritate. 
Am găsit cu încântare printre duzinele de site-uri ce comercializează haine și accesorii Zonia.ro, care mi-a oferit nu mai puțin de  peste 200 de modele de rochii de seară, un adevărat paradis al oricărei doamne și domnișoare. Mi s-a părut potrivită pentru evenimentul la care-am participat, următoarea rochie:
Rochie Lorena Neagră, deosebită, accesorizată cu strasuri aurii în talie, fiind perfectă atât pentru o ținută office, cât și pentru o ținută elegantă de seară. Îi poți asocia un sacou elegant negru sau într-o nuanță caldă și vei obține ținuta perfectă pentru birou sau întâlniri business.

Dar Zonia nu se limitează numai la rochii, tot la ei puteți găsi și jachete și paltoane în tendințe. Mie mi-au plăcut acestea:http://www.zonia.ro/haine/jachete/jacheta-elyss-roz.htmldin piele ecologică cu interior îmblănit, este potrivită sezonului rece. Gulerul îmblănit și fermoarele aurii îi oferă un look modern și un stil unic.
Daca dorești o ținută perfectă pentru birou sau pentru întâlnirile de afaceri, ar fi bine să alegi cămașa http://www.zonia.ro/haine/camasi/camasa-vivy-alba.html.

Sunt inspirate alegerile mele?

Vă așteaptă multe oferte de nerefuzat, reduceri și colecții unicat, așadar nu ezitați să aruncați o privire asupra acestui site.
O campanie: blogawards
Dacă și tu ești blogger, accesează http://www.blogawards.ro/campania-zonia-ro/.
Poze și detalii suplimentare despre evenimentul GALMED aici: SSMG-GALMED

Un comentariu:

  1. Ti-am simtit lipsa, noroc cu Fb, ce sa iti spun, hainele de la Zonia sunt superbe, imi plac mult.Frumoase alegerile tale.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS