Coşul cu bunătăţi

marți, 2 decembrie 2014

Fulgii de nea ne cufundă tot mai mult în nostalgia sărbătorilor ce se grăbesc să vină. Covorul proaspăt aşezat, imaculat şi stricat pe alocuri de trafic ne îndeamnă la visare, ne plasează cu gândul la vacanţă, concedii liniştite alături de familie, luminiţele ferestrelor şi aroma pătrunzătoare de brad.
Din ce în ce mai des am început să mă întreb ce-o să ofer celor dragi în preajma Crăciunului, deşi mai sunt atâtea zile ce ne despart de sărbătoarea sfântă.
Mă gândesc cum să împac capriciile şi să-mi răsfăţ în cel mai frumos mod familia.
Am descoperit şi studiat zilele acestea un site ce prezintă cadouri de Crăciun de bun gust şi atent selecţionate.
 
Ce mi-a plăcut mai mult este faptul că îţi poţi alege singur produsele pe care să le trimiţi celor dragi direct la uşă, dintr-o sumedenie de variante, cum ar fi: fursecuri, dulcețuri artizanale, băuturi tradiţionale, ceai, cafea, lichior şi altele.
Nimic nu poate fi mai rafinat decât să oferi un cadou frumos împachetat, delicios şi însoţit de calde urări pictate pe o felicitare, un coş cadou. Mi se pare un dar ideal, atunci când porţi un respect deosebit unui angajator sau altei persoane cu care ai o relaţie strict profesională şi căreia nu-i cunoști gusturile.
 
Alege eleganţa, stilul şi surprinde pe toată lumea cu aceste cadouri deosebite. Aştept să-mi spui pe care l-ai ales.
Mie îmi place:
Flower este un cadou deosebit, ce conţine specialităţi dulci, precum panettone, biscuiţi delicioşi, fursecuri crocante, praline fine, trufe şi ciocolată amăruie cu tiramisu, toate acompaniate perfect de o şampanie revigorantă. Coşul cadou este ambalat şi decorat manual, gata de a fi oferit cu ocazia sărbătorilor de iarnă.
 
 
o campanie: blogawards 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS