Un cămin de vis

joi, 11 decembrie 2014

Mi-e dor de serile în care priveam catralioane de filme până în zori alături de prietenii mei dragi... Între timp am crescut, ne-au năpădit responsabilitățile și abia dacă găsim puțin timp liber să ne salutăm și să discutăm pe stradă, în drum spre școală sau serviciu. Îmi amintesc cu drag serile de table, ”Nu te supăra, frate”, macao și alte șiretlicuri de jocuri ștrengărești ce ne mențineau zâmbetul pe buze, în serile reci și aprigi ale iernii sau în cele toride de vară, pe terasă.
De-atunci visam să am o casă mare, undeva în munți și să-mi invit acolo în concedii toți amicii, iar acest vis persistă încă. Mă imaginez stând la o masă mare, în living, plină de bucate alese, reunind familia și prietenii de-o viață în cel mai emoționant tablou. Să facem mii de fotografii, să fie iarnă afară și căldură pură în  noi, să zâmbim și să ne ”păzim” de toate grijile în căbănuța mea. Să fie ferestrele pocnind de ger, să ne încălzim mâinile cu un ceai de coji de portocale și să depănăm amintiri. Să regăsim copilul din noi, jucând ”Scăunelul” sau mima, să ne facem din mari mici, măcar cu sufletul.
Să pregătesc câte un culcuș cald pentru fiecare, în apropierea unui șemineu care să le vegheze somnul și să mă simt în siguranță, protejată de munte și oameni deosebiți. Să ne trezim voioși și să servim cafeaua înghesuidu-ne unul pe altul în canapea, fredonând cântecele și ciufulindu-ne drăgălaș.
Să lăsăm să ne mângâie fulgii de nea și să dansăm chicotind printre ei, revigorându-ne cu o bătaie strașnică cu bulgări. Dragii mei, v-ar plăcea?
 
Masa, scăunelul și culcușul pot deveni realitate doar apelând la Mobila-Ghencea, cosmetizând cum dorești casa visurilor tale. Alege să deții un cămin călduros și primitor pentru tine și oamenii speciali din viața ta. Primește-i la tine și oferă-le căldură, blândețe, sprijin. Contăm pe tine că vei face asta! Merită!

 
 O campanie: blogawards

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS