Tehnologie la pachet

miercuri, 3 decembrie 2014

Continuăm vânătoarea de cadouri, oprindu-ne de astă dată la FunGadgets. Acești înselați de tehnologie ne fac viața mai plăcută și ușoară, importând pentru noi în România diverse chițibușuri utile cu efect woooow. Pe mine m-au lăsat cu gura căscată, căci au armele necesare să hrănească curiozitatea celor pasionați de inovație și investiții deștepte.
Dacă ești lipsit de inspirație și vrei să te faci remarcat oferind cadouri aici ai soluția.
 Ce-am văzut și mi-ar fi util și mie este tastatura holografică Epic Keyboard, ce se conectează la orice smart device și proiectează o tastatură Query oriunde e nevoie de ea. Comodă și ușor de utilizat, sigur va bucura și relaxa pe oricine care primește acest dar.
 
Rămânând cu sechele încă din copilăria mea plină de chestii -de băeț- mi-a mai atras atenția și Rover 2.0 Brookstone, o nebunie de tanc controlată tot prin intermediul smartphone-ului, care filmează și transmite sunetul în timp real. Deși am depășit demult perioada copilăriei, m-au pasionat dintotdeauna mașinuțele cu telecomandă, pe care să le pot controla și cu care să fac obrăznicii.
 
Mi-aș fi dorit ca în copilărie să pot beneficia de aceste jucării educative, pentru că adoram enorm să construiesc și să-mi descopăr abilitățile de -injiner-. Eu zic să le comandați cu încredere pentru pici și chiar o să-i țină ocupați, cu mintea în priză.
 
Există și cadouri numai bune de răsfăț, cum ar fi aparatele de masaj pentru acasă sau la birou. Cu toții știm ce greu este să lucrăm pe calculator ore în șir, ori să avem job-uri stresante...avem nevoie și de un moment special.
 
Doar la Fungadgets te bucuri de cele mai trăznite și ingenioase lucrușoare, ai livrarea rapidă cu bicicletă în București și în 24 de ore în țară. Dacă te hotărăști greu și nu știi ce-ți prinde cel mai bine, tot la ei pe site găsești idei de cadouri, precum și recenzii.
 
Aștept cu drag să văd ce-ți place ție.
 

Un comentariu:

  1. Ei, ce avem noi aici. cadouri, si inca ce cadouri interesante. Eu as alege caruselul.Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS