Stop poluării fonice!

joi, 6 august 2015

Ar fi fost ideal să mă trezesc în această dimineață, fără un zgomot asurzitor de mașini mici sau mari care claxonau pe străduța mea îngustă și uitată de drumarii care să o repare. Ar fi fost ideal să mă aștepți cu cafeaua deja făcută, dar tu nici măcar nu bei cafea și ai și plecat la serviciu demult. Ar fi fost ideal ca, prin magie, vasele să fie spălate și covorul periat și să mă aștepte un lapte cald cu orez și scortișoară. Ar fi fost o dimineață reușită, dar nu mă plâng...poate mâine! Mi-aș dori să fie dimineți în care să nu mă deștept morocănoasă datorită zgomotelor din jur.  (Menționez că și un zumzet sau o șoaptă mă trezește). Singurul calmant al nervilor mei din zori este cafeaua, care mi-a devenit un viciu dulce la care n-aș fi dispusă să renunț prea ușor.
Lăsând mofturile mele matinale la o parte, poluarea fonică la care suntem supuși vrând nevrând trebuie luată serios în considerare. Mai ales că nu este ca și cum ne-am cumpăra bilete la un megaconcert, de unde vom ieși asurziți în zori de zi sau după ce   ne-am petrecut o noapte în club, este vorba despre cumulul de sunete produse de om sau utilaje, ce dăunează activităților noastre zilnice, dar și concentrării optime. Există numeroase efecte nefaste ale acestui tip de poluare: disconfort, afectarea auzului, incapacitatea de a te odihni corespunzător, sănătatea mentală, comportamentul, tulburarea procesului de învățare sau a capacității de concentrare, dar și productivitatea muncii.
Efectele le resimțim cu toții: tatăl meu lucrează de ani buni în Combinatul Siderurgic Galați, iar deseori înregistra cu telefonul să ne arate concret partea lui de treabă. Abia dacă mă puteau uita la filmare, având telefonul dat cu sunetul la mininum. Hărmălaia aceea de la laminarea tablei era asurzitoare, și sunt convinsă că nici antifoanele nu îl protejau prea bine pe tatăl meu. Utilajele, motoarele, inginerii care strigau ici colo, toate reușeau să aibă efecte nefaste asupra mentalului meu, doar privind și ascultând înregistrarea, dar tatăl meu este zilnic acolo și nu are cum să regleze intensitatea sunetelor. În timp, după controale de rutină, s-a demonstrat clar: tatălui meu i-a fost afectat auzul. Am simțit asta pe pielea mea, când discutăm prin casă, mereu are tonul mai ridicat și nu înțelege din prima dacă vorbesc mai încet. Un alt caz în care poluarea fonică a fost inevitabilă în viața mea a fost când pe strada căminului unde-mi făceam veacul la facultate se făceau lucrări de reparare a liniei de tramvai. Din zori până în seară, muncitori portocalii cu utilaje care mai de care mai gigantice făceau un așa zgomot, încât preferai să pleci să cutreieri parcuri, sau o cu totul altă parte a orașului, numai să nu fii prin preajmă.
Poluarea fonică creează o stare de nervi, tensiune. Mama mea lucra la o croitorie și de câte ori mă suna, aș fi preferat să nu răspund. Auzeam strigătele din secție, mașina la care mama mea realiza salopete și nu prea reușeam să mă înțeleg cu ea, dacă nu țipam și eu. Cu siguranță și voi aveți nespuse exemple de poluare fonică la care v-ați expus. Dar cum la toate problemele se poate găsi o soluție sau măcar se mai poate reduce din disconfort, termopanele ne vin în ajutor. Montate propriei locuințe, nu numai că te feresc de poluarea fonică, dar și izolează foarte bine din punct de vedere termic.
Fie că alegem tâmplăria PVC sau din aluminiu, Klador Trust oferă o gamă variată de produse, cum ar fi: ferestre, uși interioare, accesorii pentru tâmplărie (jaluzele verticale, rulouri exterioare, plase pentru insecte, glafuri interioare și exterioare), vitrine, dar și indispensabilele termopane.
Atunci când vorbim despre Klador Trust, ne referim la o firmă ce reușește să îmbine un design original și deosebit, cu calitatea lucrului bine făcut, fapt dovedit prin sursa materiilor prime utilizate: producători de renume din Europa: feronerie Roto, GU, Maco, tâmplărie Rehau, Veka, Trocal. Meșterii răspund nevoilor tale prin 4 tipuri de servicii deloc de găsit pe toate drumurile: montaj și execuție, servicii de întreținere, servicii în antrepriză, dar și consultanță tehnică de specialitate. Toate produsele prezintă garanție! Printre clienții multumiți ai firmei Klador Trust se numără și companii de renume, precum Emag, Flanco sau Jysk.
Portofoliul de produse este foarte variat, iar pe lângă varietățile de sticlă (securizată, colorată, laminată, rezistentă la foc), putem să optăm chiar și pentru geamul tripan.
Tripan este o nouă generație de termopane, care prezintă trei foi de sticlă despărțite de două baghete distanțier umplute cu silicagel. În cele două spații dintre folii se poate introduce un gaz rar, cum ar fi Argonul, care ajută la îmbunătățirea coeficientului de transfer termic.

Există mai multe tipuri de geam tripan:


Tâmplăria PVC are numeroase avantaje pentru care trebuie neaparat folosită: eficiență energetică, confort acustic, durabilitate, securitate, dar și întreținere ușoară. Așadar, facturile la energie pentru încălzire și răcire sunt reduse cu până la 40% datorită acestor ferestre eficiente, care trebuie atent alese, după nevoile fiecăruia. Site-ul dispune și de un calculator de termopane, care vă orientează asupra unui preț pentru tabloul ales de tâmplărie. Așadar vei putea cere o estimare de preț. fără obligații contractuale. Transportul și montajul sunt gratuite în București și zonele limitrofe și poți face cunoștință cu meșterii Klador Trust pe Bd. Ghencea, nr.134, sector 6, București, vizavi de Stadionul Ghencea. 

Poluarea fonică poate fi evitată măcar în confortul propriei locuințe. Protejează-ți familia de zgomotul asurzitor al orașului, oferindu-le somnul liniștit, care să le permită să se trezească cu pofta de viață și să dea randament maxim pe parcursul zilei. Alege Klador Trust- calea către un ideal energetic!








  • Ai achiziționat vreodată produse de la Klador Trust?
  • Cum putem diminua poluarea fonică?


Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS