Ce-mi doresc eu mie?

miercuri, 29 iulie 2015

Spre rușinea mea, am lipsit cu desăvârșire zilele acestea din mediul online...Mi-am permis o binemeritată vacanță la final de stagiu de practică, iar ea se pare că s-a prelungit puțin. Aproape că uitasem cum este să îmbrățișezi laptop-ul și ceașca de cafea, tastând pe blog. Mai rămâne o lună și câteva zile până la aniversarea mea, iar întrebările cu „Ce ți-ai dori drept cadou?” se strecoară puțin câte puțin pe buzele cunoscuților. Dacă tot au de gând să-mi „coacă” ceva, mi-ar plăcea să le dau un sfat: apucați-vă de pictat, frațilooor!! Da, consider că cel mai original și simbolic cadou din zilele noastre este un portret. El nu reprezintă doar redarea în detaliu a trăsăturilor feței unei persoane, ci implică și modul de percepție al artistului, contopit cu sensibilitatea și stilul său unic.
Desigur, prietenii mei nu sunt așa talentați la desen, că doar „Cine se aseamănă, se-adună!”, dar își pot întocmi trusa de „mic-unelte” și se pot prezenta de urgență cu ea la un pictor, desenator, bla bla. Unii ar zice că este timpul prea scurt, că materialele sosesc greu pe comandă, că artistul mai are și alte comenzi sau participă la expoziții și nu are vreme...dar când vrei ceva cu adevărat, mereu există timp și resurse. Timpul l-am stabilit: cam o lună, iar resursele: creioane colorate. Am prins din zbor știrea cum că marii artiști își fac provizii de pe Colorit.ro, locul unde culorile acrilice, aerograful sau pânza pentru pictură sunt la prețuri avantajoase și se livrează cu viteza luminii. Explorând puțin „magazinul zâmbetelor colorate”, vom descoperi 4 mari categorii de produse: Materiale pictură, Grafică, Hobby, Meșteșuguri, de o mare diversitate. Ne oprim la secțiunea Grafică și ne putem bucura de numeroase subcategorii, care reușesc să sorteze produsele într-un mod optim de prezentare, facilitând munca de căutare a clienților. 
Colorit.ro comercializează produse ale unor brand-uri de renume, cum ar fi: Cameleon, Lukas, Sennelier și nu numai, iar departamentul tehnic îți stă întotdeauna la dispoziție cu sfaturi utile despre produse. Ca să vă demonstrez că adevărații artiști găsesc cu ușurință materialele folositoare pentru pictură, am decis să-i lansez o provocare Georgianei Miron, o elevă de liceu pasionată de pictură. Iată cam ce a ieșit:

1.       Noi ne cunoaștem, dar mi-aș dori să te prezinți și pentru cititorii mei:
Salut, mă numesc Miron Georgiana, am 15 ani și pasiunea mea este desenul și arta în sine.

2.       De unde pasiunea pentru desen?
Talentul îl moștenesc de la bunica mea, căreia îi datorez multe, iar pasiunea provine din dorința de   a-mi exprima sentimentele.

3.       Care crezi că este percepția oamenilor de rând despre artiștii plastici?
Depinde de fiecare om în parte : unii nu dau doi bani, alții apreciază,unii văd arta ca pe o pierdere de timp ,alții se regăsesc în ea… Ce vreau să spun este că părerile sunt diferite, dar în opinia mea, artiștii plastici pot da viață lucrărilor.

4.       Cât de des ești solicitată pentru realizarea de portrete?
Destul de des, dar asta îmi face mare plăcere.

5.       Ce planuri de viitor ai?
Am intrat la Liceul de Arte „Dimitrie Cuclin”, la profilul arhitectură și aș vrea să continui cu Facultatea de Arhitectură din București, pentru a putea deveni un bun arhitect și designer interior.

6.       Știai de magazinul online Colorit.ro, care pune la dispoziție o gamă largă de materiale pentru pictori?
Da, l-am accesat de mai multe ori, doar că nu am cumpărat nimic. De obicei îmi place să merg la magazine și să-mi cumpăr personal blocurile, pensulele sau creioanele, pentru ca îmi place să probez lucrurile înainte de a le obține.

7.       Te-aș ruga să accepți o provocare: Accesează site-ul  Colorit.ro și spune-mi ce materiale ți-ar fi necesare de-acolo pentru realizarea portretului meu.
Pentru schiță aș folosi un creion HB, apoi dacă aș lucra în cărbune l-aș folosi presat sau natural, ori aș lucra cu mine de grafit, ceea ce fac de obicei; iar ca portretul să pară realistic aș folosi niște estompe din hârtie. Desigur, voi avea nevoie de o radieră și o ascuțitoare. :)

8.       Ce părere ai de prețul produselor  și de modul de organizare al lor pe site?
În primul rând prețul arată calitatea produsului și sunt sigură că produsele sunt bune, iar în al doilea rând prețurile sunt convenabile. Recunosc că modul de organizare este unul elegant, destul de detaliat  și ușor de accesat .

9.       Vei achiziționa materiale pentru pictură de pe Colorit.ro?
Acum după ce l-am răsfoit mai mult, am observat că are multe lucruri care mi-ar fi de mare folos, deci de ce nu?
Am rugat-o pe Georgiana să ne arate și câteva din „operele” ei:



Susțin dezvoltarea tinerilor talentați în orice domeniu și îi urez mult succes Georgianei pe mai departe! Mulțumesc și pentru timpul acordat acestui mic interviu.


Avantajele comenzilor efectuate pe Colorit.ro:
  • livrarea coletului la domiciliu, prin Cargus
  • coletul se poate ridica și din unul din magazinele Colorit
  • livrarea se face gratuit pentru produse de peste 300 lei
  • dacă curierul întârzie, ai reducere 5 % la următoarea comandă de pe site
  • Plata se poate face ramburs, prin ordin de plată sau online cu card bancar VISA sau Mastercard și nu se percep comisioane pentru tranzacții
  • posibilitatea de returnare a produselor în 15 zile
  • Tu ce accesorii pentru pictură ai achiziționa de pe Colorit.ro?
Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS