Pe picior mare, la preț mic

vineri, 17 iulie 2015

Pantofii sunt meniți să ofere un adevărat regal picioarelor noastre, oferindu-le confort și protecție. Încă din cele mai vechi timpuri, oamenii au realizat diferite piese de încălțăminte, de la simple sandale din scoarță de copac, până la papuci din palmier sau plută, legate de picior cu șnururi de piele. Însă pretențiile noastre cresc de la zi la zi, așa că am ajuns să ne bucurăm de o mare varietate de încălțăminte: sport (adidași, bascheți), papuci de casă, pantofi (bărbătești, de damă, cu toc), botine, ghete, cizme, sandale sau șlapi, dar și de o varietate mai...tradițională (opinci). Există mai multe etape care duc la fabricarea acestor accesorii indispensabile vieții: studiul design-ului, realizarea unei matrițe din plastic, tăierea materialului, coaserea, aplicarea suporturilor, asamblarea, curățarea, țintuirea tocului, finalizarea și controlul calității. Dar mai găsim cu adevărat în zilele noastre încălțăminte la prețuri accesibile? Pantofii ieftini nu sunt de domeniul trecutul, sunt mai accesibili ca niciodată cu ajutorul Kalapod.ro.  

Kalapod este un site cu încălțăminte de damă, bărbați și copii, cu prețuri accesibile între 15 și 132 lei, disponibile în toate mărimile dorite. Cu adevărat este trusa ta de prim ajutor când pregătești bagajul pentru vacanță și ai nevoie atât de încălțăminte confortabilă pentru plimbările pe nisipul de la malul mării, dar și de pantofi eleganți pentru petrecerile de la terase. Când deja ai cheltuit destul pentru rezervarea biletelor către destinația dorită, transport, află că îți poți permite și încălțăminte nouă și de calitate, ieftină. Iată ce combinații aș alege eu de purtat vara asta la mare:

  • În primul rând nu aș uita să-mi adaug în bagaj papucii de plajă!
  • Apoi, m-aș gândi și la o pereche de săndăluțe confortabile pentru plimbările de seară sau focul de tabără de la malul mării. Platformele sunt cele mai confortabile pentru picioarele mele și totodată elegante, simple, delicate.
  • În cazul în care vremea nu va ține cu noi, va trebui să am la îndemână și o pereche de teniși. Comozi și foarte practici, dau impresia unui picior cu 2 numere mai mic și pot fi asortați cu numeroase ținute casual. Albastrul este culoarea mea preferată.
  • Pentru serile de petreceri până la răsărit în club, trebuie să mă ridic la nivelul așteptărilor, fiind deasupra tuturor, cu acești minunați pantofi.
  • N-ar strica și niște balerini de rezervă, în cazul în care se anunță o noapte luuungă, iar eu nu sunt obișnuită cu tocurile.
Cu siguranță și Cenușăreasa și-ar fi pierdut ambii pantofi la bal, dacă ar fi știut de existența acestui site, cu prețuri mici mici mici. Voi anticipa și întrebările voastre, pe care mi le-am pus și eu când am descoperit Kalapod.
  • Bun...și dacă nu mi se potrivește mărimea? Sunteți contactați telefonic pentru înlocuirea perechii de încălțăminte, în termen de 14 zile, printr-un colet la schimb. Trebuie să știi însă că sunt o serie de reguli ce trebuie respectate când dorești returnarea pantofilor: să nu prezinte urme de folosire, trebuie returnați în ambalajul original cu etichetele originale, iar costurile de transport sunt suportate de Kalapod. 
  • Dacă nu sunt mulțumită și doresc alt model? Anunțați telefonic, respectând aceleași reguli ca și mai sus, doar că taxa de curierat pentru schimb va fi de 20 lei și va fi suportată de client. Nu se accepta colete prin Poșta Română sau colete ramburs.
  • Cum cumpăr? Alegi produsele dorite, le „adaugi în coș”, completezi cu datele pentru expediere, selectezi metoda de plată și aștepți pantofii mult visați.
  • De unde știu ce mărimi mi se potrivesc? Ai la dispoziție următorul ghid:
  • Câte metode de livrare există? Coletele se vor livra doar prin Cargus, în 48 de ore, oriunde în țară, iar livrarea este gratuită pentru comenzi peste 99 lei. Programul livrărilor este de la 9.00 la 17.00, de luni până vineri.
  • Cum aș putea achita comanda? Online cu cardul, plata ramburs, prin ordin de plată sau cu CardAvantaj, în rate fără dobândă. 
  • Ce altceva înafara de pantofi mai pot găsi pe site-ul Kalapod.ro? Gama de produse este foarte variată: dresuri damă, ceasuri damă, curele, portofele, eșarfe, genți bărbați, produse de îngrijire pentru pantofi.

Echipa Kalapod este gata să-ți preia comanda! 
Iată cum au făcut fericiți și acești copii:









Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS