Review- Lenjerie de pat

vineri, 3 aprilie 2015


Neața vouă! După cum știți am participat zilele trecute cu un  articol  la Campania Lenjerii de pat Outlet din cadrul concursului BlogEaster 2015, lansat de BlogAwards. Cu alte cuvinte, am prezentat avantajele achiziționării lenjeriilor de pat, precum și a pilotelor sau pernelor, fabricate în România, de o bună calitate și la prețuri mici.
Acum am avut ocazia să primesc drept premiu chiar lenjeria care mă încântase cel mai mult și am decis să v-o prezint și vouă. 
  • Am fost plăcut surprinsă de rapiditatea cu care Lenjerii de pat Outlet expediază coletele. Am câștigat și alte campanii, dar nu toți sponsorii s-au dovedit a fi la fel de rapizi.
  • Am găsit exact ceea ce mi-am comandat,  la mărimile necesare. Pachetul conținea: 2 fețe de pernă (49x73 cm/ buc), un cearceaf de pat (230x243 cm) și unul pentru pilotă (200x230 cm). Pot spune că la simpla măsurare cu centimentrul, aceste lungimi corespund.
  • Design-ul 3D este mai bine realizat decât mă așteptam. Imaginea nu este ștearsă, fără viață.
  • Materialul este unul de calitate, bumbac 100%, iar lenjeria este moale la atingere. 
Asta mi-am dorit:

Asta am primit:


Urați-mi somn liniștit în lacul lebedelor! Iar voi nu uitați de oferta 1+1 GRATIS de la Lenjerii de pat OUTLET. 



Un comentariu:

  1. Un model tare frumos, eu nu am primit inca lenjeria, de abea astept sa o primesc.Week-end minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS