Darul El Divino

miercuri, 1 aprilie 2015

După cum știți sau nu, am participat la concursul destinat bloggerilor, lansat de firma El Divino, producătoare autohtonă de parfumuri. Iată că am primit și coletul destinat etapei a doua a concursului și-mi cer scuze în fața producătorilor că n-am reușit să public acest articol mai devreme, cu parerea personală asupra produselor primite spre testare săptămâna trecută.

Ce a conținut coletul?


  • Spray de corp cu aromă de cireșe, ce hidratează pielea și o face mai catifelată de la prima pulverizare și masare a zonei. Pe lângă cireșe, parfumul cuprinde și aromă de piersici, pepene roșu, rodie și căpșuni. Încep să mă bucur de un produs bine făcut în România, având la bază esențe franțuzești de mare clasă. 
  • Al doilea cadou minunat a fost o monstră de apă de toaletă de calitate superioară ANEGADA-002, de care cu greu m-am mai despărțit în ultima vreme....e pur și simplu un parfum adorabil, un adevărat ”magnet” fresh. 
  • În pachet am primit și aceste pliante pe care le-am distribuit rudelor. Așadar El Divino nu-ți oferă numai produse de calitate, fabricate în România, cât și posibilitatea unor parteneriate, din care ai doar de câștigat, ca reprezentant.

Te invit să testezi, să analizezi și să te pui pe comandat. Pe mine deja m-au convins că merită încrederea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS