Fabula:Am fost odata un caine...

vineri, 9 septembrie 2011



Am fost odata un caine,
Sperand ca societatea,
Va fi mai buna maine.
Am fost odata un caine,
Ce umilit era,
Rate, impozite, taxe platea,
Si seful salariul nu-l dadea,
Nu esti si tu ca mine?
Am fost odata un caine,
Ce prin gropile din asfalt se plimba,
Nu se gasea "om" sa poata repara,
Asa o stricaciune.
Cand un sef barosan ma lovea,
Ca cica trebuia sa ma umilesc, sa ma dau din fata sa,
Ca e mai bogat ca mine,
Si are lux, masini straine.
Am fost odata un caine,
Ce se ruga pentru superiori si protesta,
Sa fie odata legea macar de partea noastra,
A cainilor ce se roaga, sa nu ramana fara casa.
Am trecut in alta lume,
Unde impresiile sunt mai bune,
Si sincer, nu as mai vrea sa mai fiu odata,
Aceeasi fiinta neinsemnata,
Sa supravietuiesc n-as mai putea,
E coruptie, e hotie , e lupta grea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS