Crss ft Za’

vineri, 9 septembrie 2011


Mi-am amintit de ceva compus de mine si un foarte bun prieten, vara asta, intr-o noapte...spre dimineatza:

Mileniul 3 nu a ajuns inca in Romania…
Nu mai furati!
Guvernul nu suporta concurenta
Dar aproba prostia!
Bautura e muza mea creatoare
Si atunci cand nu am scapare,
Ma cufund intr-o sticla de gin
Si privesc tigara cum moare.
Si trag din ea si ma trezesc la mare,
Plaja, cola, soare,
Fetele goale,
Da’ ma strica niste obsedati plini de bale…
Si ma trezesc din vis,
Amintindu-mi ca nu mai e permis,
Ca de ceva vreme s-au inchis
Multe spice-uri; o frantura de paradis.
Si pe strada vezi cati mai multi golani,
Care cer numai de la parinti bani.
Mintea oamenilor este in criza intelectuala
Nimeni nu mai munceste, ca e o vreme nasoala.
Cand spun romania imi vin in minte lipsuri,
Dediciente, datorii, goluri.
Cuvinte grele dar le  meritam,
Ca ne conduce unu pe care majoritatea il renegam.
Si sunt oameni care isi plang zilele,
Dau sa fuga prin tari straine cand vad goale portofelele,
Dar nici acolo nu sunt minuni,
Cand afla ca esti roman te si inchid pentru cateva luni.
Suntem 2010 si ni se cer standarde U.E.
Iar romanii nu mai tin pasul cu facturile,
Si pierdem noptile verificand apartamentele,
Din blogurile vecine, cautand o scapare.
Mai facem o ultima strigare:
Va chemam la inviorare
Vreti ceva sa schimbati,
Sa o viatza o sa ramaneti printre inapoiati?
Dar sunt roman si fac ce vreau,
Nu mai am de unde sa mai dau,
Nici de unde sa mai iau,
Viata mi-au faramitat..
Am ajuns sa imi beau mintile…
Insa nu am niciun rezultat..
Si am terminaaat!!!
tyna ft. cristi
Blogu'  lui Cristi: http://our-life.uv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS