Visez sa...

vineri, 9 septembrie 2011



Am "imprumutat" modelul de post al zuzei(Trilu') :D si am scris asta:
Visez sa...
- fac clatite si sa le lipesc de tavan;
- omor si eu odata un gandac;
- joc fotbal in Londra;
- mananc un supertort de inghetzata si sa nu mi se faca rau;
- ajung chelnero-secretaro-manager;
- ma bat cu un motan;
- fiu personaj principal intr-un sezon din Happy Tree Friends;
- imi deschid club;
- port chiloti cu gluga;
- public o revista;
- beau dintr-o cascada Angelli Cherry;
- ascult "Riders on the Storm" in propriul meu Lambourghini;
- se desfiinteze salamul;
- scriu Cartea Nesimtitilor;
- calaresc un pitbull;
- fac bungee-jumping pe Vidraru;
- imi rostogolesc capul;
- imi scot maselele cariate cu pantentul;
- sa merg in maini pana la toaleta;
- sa se recicleze hartia igienica;
- sa tatuez un ou de gaina;
- elimin grota prostiei;
- rujez o pisica;
- droghez un purice;
- imi fac role din sapun;
-  nu mai asculte vecinu' manele;
- ii pun silicoane unei vaci;
- ma teleportez cand vreau;
- sa se spele automat vasele si sosetele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS