Schițe de vis

vineri, 9 septembrie 2011




Sunt fiinta cu aceleasi maini reci , insetate de adevar si pline de sange, gata sa lupte, adepta schimbarilor si a pacii. Sunt printre miile de aripi care se frang zilnic caci nu sunt ascultate, ci tinute in temnite pentru ideile lor. Sunt aceeasi salbatica fiara ce protesteaza cand e vorba de nimicuri promovate, de oameni care ajung "ilegal" sus, de cei carora li s-a construit deja o scara pe care sa urce. Sunt printre cei care aluneca spre o fasie de credinta, visand la Rai si la iertarea aproapelui. Sunt o bucata din acel puzzle al celor care pun mai presus sentimentul de avere, care vor sa fie liberi, neincalcand libertatea celorlalti, care se respecta pe sine si-si ingrijeste scopurile. Imi place sa ma hranesc cu "schite de vis" , caci doar asa pot merge mai departe, pot ignora sau schimba Raul, pot sa rog dulce, sa ofer o mana si sa zambesc cand aud acel simplu "multumesc". Unii zic ca e bine uneori sa mintim, ca sa ne putem intretine fericirea, dar eu zic ca e mult mai bine atunci cand incetam sa o mai facem, cand suntem capabili sa impartim doar adevar, cand stim ce consecinte au faptele noastre, cand privim realitatea dincolo de dorinta si vis. Ce-mi este un zambet? O mica comoara capabila sa se vada oricand. Ce-mi sunt ochii? Un adevarat mister reflectat in oglinzi. Ce-mi sunt soaptele? Modalitate de implorare si de indrumare spre Bine. Ce-mi este inima? Micul ceas ce-mi cronometreaza sentimentele si impartaseste iubire. Ce sunt eu? O pagina ca si toti ceilalti, care se lupta, se pierde, revine si intr-un final piere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS