Primăvara lenjeriilor de pat outlet

duminică, 15 martie 2015

După ger și cer cenușiu iată că avem parte de o primăvară în adevăratul sens al cuvântului. Mai toată lumea se pregătește să lase deoparte hainele groase și grele, să deschidă larg ferestrele pentru a întâmpina soarele și aerul proaspăt de muguri abia născuți. Îmi amintesc cu drag de momentele copilăriei mele, la țară, unde odată cu venirea lunii martie, părinții și bunicii se transformau în furnici agere, dornice să se pregătească de întâmpinarea vremii bune. Până să plec la școală, îmi plăcea să hoinăresc cu tata prin grădină, să-l urmăresc cum curăța pomii și să simt mirosul pătrunzător de primăvară. Preferam să uit de timp, de mama care mă striga din ușa bucătăriei să vin la masă și să mă pregătesc de școală. Țopăiam veselă când bunica săpa grădina, spunându-mi unde și când trebuie puse semințele de flori ori legume. Mă temeam de gâzele zglobii ce-și făceau parada închinată soarelui, dar nu părăseam niciodată spațiul de joacă, atât de verde. 
Aceste amintiri vor alcătui veșnic un tablou în adâncul inimii mele, o imortalizare a unei copilării puțin spus divine. Acum totu-i de piatră, urban, cu blocuri și beton, chiar și copacii zac siniștrii printre mașini și trotuare. Odihna devine tot mai apăsătoare, printre zgomote de autobuze, claxoane ale șoferilor furioși și lumini orbitoare de stâlpi, care nu pot fi stăpânite nici cu draperia. 
Aș alege să picur un strop de gingășie și primăvară măcar în camera mea, unde-mi fac veacul după facultate. Deși somnul ori patul nu mai sunt cele ”de acasă”, am un secret care o să mă facă să-mi amintesc de sufletu-mi veșnic copil și de locurile de unde mă trag și de care mă bucuram odinioară. 
Am descoperit niște lenjerii românești de poveste, care prin design-ul unic 3D/5D, dar și a culorilor vii, oferă un plus de confort dormitorului meu. Lenjerii de pat outlet își propune să ne surprindă anul acesta printr-o gamă variată de lenjerii ieftine, produse ”la noi acasă”. 

Printre preferatele mele se numără aceasta:


În plin elan al primăverii te poți bucura de o ofertă imposibil de refuzat, achiziționând lenjerii de pat Pucioasa, pentru că site-ul e generos cu tine și-ți oferă încă o lenjerie cadou, la comandarea uneia. Transportul e gratuit la comenzi de peste 250 lei, iar livrările se fac în toată țara. 
Îmi pot asorta lenjeria prezentată anterior, cu o pilotă la fel de viu colorată:


Tu ce combinație ai făcut?


Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS