Septembrie prezintă: Toamna Bloggerilor

sâmbătă, 5 septembrie 2015

A trecut vara și odată cu ea și vacanțele, concediile și bucuria de a te prăji la malul mării ferit de orașul care clocotea în beton. S-a risipit și vreo urmă din speranța de a mai ajunge la poalele munților, la umbra lor răcoroasă și plină de aer tare și sănătos. Dacă mai sunt și norocoși care se mai pot bucura de aceste privilegii, eu nu mă număr printre ei. Pentru mine începe febra buget/taxă, medii, cazare în cămin și în cele din urmă întoarcerea la un nou an universitar. N-ar fi o problemă, căci abia aștept să-mi revăd colegii, să mă trezesc din lenea acută acumulată în timpul petrecut acasă. Entuziasmul ăsta n-o să țină prea mult...dar nu trebuie să ne întristăm. Pentru cei mai mulți dintre noi, septembrie aduce școală, facultate, serviciu, stres...dar mai există încă destule motive de bucurie. Familia, prietenii, covorul de frunze, norii care mai captează din razele fierbinți ce ne-au bătut în cap toată vara sunt motive destule să zâmbim. Aș mai adăuga eu unul: BlogAwards. Aceasta este o platformă care motivează bloggeri mici sau mari să scrie articole care mai de care mai inedite, pentru obținerea anumitor premii. În cadrul acestui site se organizează periodic concursuri care invită bloggerii la cea mai mare competiție de „scris”. Aici ai ocazia să-ți promovezi blogul, dar și viziunea ta proprie asupra campaniilor din cadrul concursurilor BlogAwards. 
Menționez că în perioada 2 septembrie- 1 noiembrie, platforma lansează concursul Toamna Bloggerilor, ediția 2015. Ca blogger, poți alege la care din campaniile concursului să te înscrii, iar clasamentul se realizează în funcție de punctajul obținut de fiecare participant. Poți câștiga atât premiile aferentei fiecărei campanii, cât și premiile clasamentului. Reține că noi sponsori se vor alătura concursului, cu campanii cât mai atractive.

Momentan poți participa la: 
  1. Campania Green Future- premiu: o saltea cu memorie 160*200
  2. Deadline:30 Septembrie 2015
  3. Cum mi-a schimbat Internetul viata?- premii în bani și cursuri SEO complexe
  4. Deadline:30 Septembrie 2015

  5. Campania Flori Cu Drag- premii în bani și vouchere pentru produse 
  6. Deadline:30 Septembrie 2015

  7. Campania SmartProtection- premii în bani și folii fullbody pentru telefon
  8. Deadline:30 Septembrie 2015

  9. Campania AnimalulFericit.ro- premii în accesorii pentru animale
  10. Deadline:22 Septembrie 2015

  11. Campania Floraria Mobila- premii în bani
  12. Deadline:30 Septembrie 2015

  13. Campania AllviewSmartphone Allview A5 Easy
  14. Deadline:30 Septembrie 2015

    Tot ce trebuie să faci este să te înscrii pe platforma BlogAwards aici, să dai frâu liber imaginației și să te angajezi în cea mai bine premiată competiție pentru bloggeri. 
    * Opțional: Te-aș ruga să specifici de unde ai aflat de platformă sau concursul Toamna Bloggerilor, ori să-mi comunici intențiile tale de a participa la astfel de campanii și-ti voi oferi tot sprijinul. 

    Eu sunt dovada clară a faptul că aceste concursuri inspiră încredere. Veți găsi la mine pe blog articolele cu care am participat și am câștigat. Majoritatea sunt marcate cu „Articol premiat BlogAwards”. Am mai vorbit despre alte campanii și despre câteva din lucrurile câștigate de mine și aici.
Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS