E toamnă...acoperă-mi umerii cu ceva...

marți, 13 septembrie 2016

E toamnă...au început să pălească salcâmii, au început toți pomii să-și picure frunze aurii pe pământ, în fața mândrilor brazi care dăinuie veșnic verzi. Primele picături de „răcoare” au părăsit timide cerul din care poposesc legănate de vânt. Stând pe terasă realizez că umerii mei s-au răcit doar în ie, tot așteptând apusul Soarelui. „S-a dus vremea de tricouri și bluze vaporoase, domnișoară!”, mi-am spus.
Dar mai țin eu minte oare unde mi-am lăsat paltonul? Meditând la o cană de ceai, am căutat răspunsul. M-am tot gândit, m-am răsucit: „A! Îmi trebuie un palton nou!”. Mi-am luat laptop-ul în brațe și am început căutările, precum un detectiv care analizează minuțios orice mișcare suspectă, iar norocul de a mă înnoi mi-a surâs din prima. Deja m-am văzut îmbrăcată de la Answear.ro, căci iată cum paltonul meu se afla rătăcit printre altele, care mai de care mai elegante, călduroase și feminine.
ANSWEAR înseamnă defapt locul unde cele mai moderne și cunoscute 200 de mărci ale lumii, dintre care amintim Mango, Vero Moda, Adidas, Nike, Diesel, Valentino, etc. pun la dispoziție atât domnilor, cât și doamnelor o gamă infinită de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii care ies din tipar. Originar din Polonia, iar ulterior extins și în Cehia și Slovacia, platforma ANSWEAR.COM a luat ființă în decembrie 2010, începând să funcționeze din februarie 2011.
De la geci iarnă de damă și până la papuci crocs, acest site oferă articole pentru toate buzunarele, care pun în lumină atât femeile, cât și bărbații. Pe lângă faptul că beneficiezi de suport prin Serviciul Relații Clienți disponibil de luni până vineri, între 9:00 și 18:00, ai livrarea produselor gratuită la cumpărături începând cu 150 RON, cât și retur gratuit dacă ești client înregistrat, expedierea articolelor făcându-se chiar în ziua comenzii tale.  Pe parcurs, te poți bucura și de programul de loialitate dacă te înscrii în clubul cumpărătorilor Answear, primind puncte pentru fiecare produs comandat, care pot fi ulterior transformate în beneficii (la fiecare achiziție poți primi 10% din valoarea ei retur în cont).
Revenind la paltonul meu, consider că acest accesoriu nu trebuie să lipsească din garderoba niciunei doamne sau domnișoare care se respectă. Paltonul nu numai că ne ferește de frig pe o suprafață mare a corpului, acoperind coapsele și pulpa piciorului, dar poate fi și  asortat foarte ușor unei ținute de birou sau conferință.
Debutul toamnei și al primăverii, în care sezonul răcoros își face simțită prezența, poate fi acompaniat cu Paltonul Inverness. Acesta face parte din colecția Medicine, având și o gluga „ștregărească” care îți poate proteja părul de moderatele intemperii din această perioadă.
 















Pentru serile și zilele cu adevărat friguroase, paltonul UnderCover, un model izolat cu căptușeală este o variantă de luat în calcul. Culoarea îl face să poată fi asortat cu orice ținută, iar o eșarfă atent așezată în jurul gâtului sporește gradul de protecție conferit de guler. 


Dacă ești adepta culorilor îndrăznețe, paltonul Cory ar putea fi ceea ce cauți de atâta timp.




















Vorba multă, sărăcia omului...așa că mă pun pe comandat, mai ales că vreau să prind și câteva dintre reducerile substanțiale făcute de ANSWEAR în această perioadă.
Te invit să faci la fel și să îmi spui cu ce ți-ai împrospătat garderoba. 




















Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS