Ținuta ideală: Atunci când vrei să faci parte dintr-o poveste...

luni, 14 decembrie 2015

Dragă Moș Crăciun,

    Am auzit că anul acesta ai foarte mulți copii cuminți care trebuie să-și primească darurile în noaptea de ajun și că trudești din greu cu spiridușii tăi să le îndeplinești toate visele. Deși mai ai timp mai bine de o săptămână să pui totul la punct, scrisorile cu dorințe fel de fel sosesc necontenit în căsuța ta poștală. Brazii au început deja să fie împodobiți și casele acoperite cu luminițele care să-ți călăuzească drumul. 
       Ți-am citit anunțul tău cu privire la faptul că ai avea nevoie de o secretară care să gestioneze pachetele pentru noaptea de ajun în sania ta imensă, căci te temi că după atâta lucru în atelierul tău, vei încurca darurile între ele și nu vei face ștrengarii satisfăcuți pe deplin. Îmi place să îmi asum responsabilități și faptul că voi avea în mâini speranțele copilărești împachetate frumos m-ar bucura nespus. Îmi plac oamenii și îmi place să îi ajut, iar mai apoi să mă bucur de licărirea de fericire din ochii lor. 
          Pentru un asemenea interviu, ar trebui să dovedesc Moșului prin atitudinea mea, dar și prin postura și ținuta mea că sunt cea mai potrivită pentru acest post, ar trebui să inspir încredere. Atitudinea mi-am cultivat-o de-a lungul timpului, dar cu ținuta...recunosc că am avut și eu un mic secret, așa cum Moș Crăciun are și el o mulțime de secrete. Am apelat la „Winter Dream”, unde am găsit hăinuțe pe care le-am asamblat asemenea unui puzzle, pentru a-mi crea imaginea pe care mi-o doresc atunci când voi păși în atelierul cu jucării pentru angajare. 
1. O secretară trebuie să poarte clar- o cămașă. Dar ca să mă asortez și cu Moșul, culoarea roșie mi se pare cea mai potrivită. Am ales una foarte comodă, fiind relativ o cămașă simplă, dar cu un accesoriu din perle care o face deosebită. Se închide la spate cu un nasture și este dintr-un material ușor transparent, ceea ce o face feminină, elegantă. Culoarea roșie inspiră pasiune și căldură sufletească, este culoarea iubirii, iar eu îmi voi centraliza toată iubirea pentru a face fapte bune.
Bluza PrettyGirl Pearled Burgundy
2. Cu atenție am ales însă și fusta- din bumbac și elastan, cu un accesoriu metalic pierdut la nivelul șoldurilor, cu talie înaltă, ce dă senzația de subțiere a corpului, mulată. Negru a fost întotdeauna o culoare a clasicilor, ce exprimă rafinament și bun gust. Plus că este o culoare ce avantajează pe toată lumea.
Fusta PrettyGirl Unselfishly Black
3. La Moșul acasă va fi foarte frig, așa că am nevoie de un palton călduros. Pune în evidență talia, iar dantela te îmbracă într-o aură de gingășie, specific feminină. Este căptușit pe interior, având gulerul detașabil, din blană ecologică. În zilele reci de iarnă voi radia de fericire purtându-l, fără să fie nevoie să renunț la eleganță. 
Palton LaDonna Best Impulse Red
4. Iar pentru a pleca la drum, îmi trebuiesc niște cizme din piele cu care să străbat drumul până la Moșul. Ele trebuie să fie comode, căci drumul e lung, iar eu sunt destul de înaltă și nu e nevoie să port tocuri.
Cizme Mexton Great Toe Black
Dar stați, înainte de a pleca în căutarea job-ului de „Ajutor de Moș Crăciun”, trebuie să spun tuturor doamnelor și domnișoarelor unde am descoperit aceste haine minunate și cum pot intra și ele în posesia lor: StarShiners este răspunsul. Un brand online de îmbrăcăminte ce a luat ființă încă din 2008, în România a ajuns astăzi să mulțumească femei din toată Europa, având propriile colecții, specifice anotimpului, tendințelor în modă, asociate cu arta de a te îmbrăca frumos. 
Dacă sunteți curioase să testați calitatea materialelor și hăinuțele provenite de la brand-uri de renume: PrettyGirl, Mexton, LaDonna, MissQ, etc. o puteți face și în Lotus Center din Oradea- Bihor, ce s-a deschis în data de 5 decembrie 2015. Așadar, vă puteți scălda într-o mare de culori și tot aici puteți găsi cele mai frumoase rochițe pentru revelion sau cele mai deosebite cadouri pe care le puteți face celor dragi de sărbători.



Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS