FlorideLux- Regina oricărui moment din viața ta

sâmbătă, 19 decembrie 2015

Scumpa mea regină...

În prag de Crăciun mi-ai bătut la ușă și ți-ai desprins din rochia ta bogată o frumoasă coroană cu care mi-ai încodeiat locuința. Acum holul miroase a brad, așa cum an de an a mirosit, în întâmpinarea sărbătorilor de iarnă. Ai venit să ne colinzi și să ne umpli sufletul și casa de aranjamente florale deosebite.
Cu greu mi-am putut dezlipi ochii de la tine și de la mozaicul de petale care-și spunea povestea prin culoare, miros și eleganță. Ai reușit să ridici florile naturale la rang de artă, le-ai dat valoare și ai însuflețit orice ghiveci care-ți iese din mână. Uitându-mă la tine, mi-am dat seama că te cunosc de undeva...Nu ești tu oare florăria online care pecetluiește iubirea a doi tineri îndrăgostiți și le concetrează dragostea într-o inimă de buchet? Nu ești tu oare cea care a fost martoră încreștinării prin taina botezului a copiilor inocenți? Încă nu îmi amintesc numele tău, dar tot ce știu este că livrezi bucurie și prospețime prin flori, buchete, aranjamente și cadouri pentru orice eveniment din viața oamenilor, oriunde în România. Știu doar că ramurile tale s-au extins de la București până la Brașov și Cluj-Napoca pentru a ajuta cât mai multe persoane să se regăsească în natură și să o contopească cu cele mai importante momente din viețile lor.
Aș putea spune că te-aș recunoaște dintr-o mie...dar îmi scapă numele tău. Îți știu rafinamentul, delicatețea, dar ți-am uitat cu desăvârșire numele. Îți cunosc notele de eleganță și măiestria...cândva am mai primit de la tine o petală de viață transpusă într-un coș frumos de flori.
Și iată că mi-am amintit. Ai apărut în viața mea într-o mohorâtă zi de primăvară. Eram prea ocupată să observ că trebuie să am mai multă grijă de mine. Vroiam ca totul să iasă perfect la birou, dar nimic nu ieșea perfect pentru mine personal. Mă hrăneam din bucuria altora, căci eram incapabilă de a o genera pe a mea. Brusc, când am zărit o bucată din tine pe măsuța mea, am realizat cât de frumoasă trebuie să fie viața, câtă putere zace în aceste flori, pentru ca parfumul lor să te treazească la realitate, să te revigoreze și să te facă să zâmbești. Ai fost motivul fericirii mele și mi-ai făcut atât ziua, cât și săptămâna mai bună....Oare tu să fii? FlorideLux?
Bineînțeles. Doar tu ești cea capabilă de a face orice femeie să te îndrăgească. Cum am putut să uit de buchetele minunate la care trudești pentru ca oamenii să le poată comanda non-stop de pe site-ul tău? Cum am putut uita că tu livrezi aceste minunății gratuit, alături de o felicitare cu gânduri bune? 
Am să dau de veste tuturor despre numele și creațiile tale demne de apreciat:
În primul rând, știu că poți mulțumi cele mai pretențioase gusturi, iar dacă totuși nu reușești oferi garantat banii înapoi. Dar nu ai cunoscut niciodată eșecul, deoarece ai în spatele tău o armată de oameni pregătiți să îndeplinească vise: operatori care ascultă cu atenție dorințele clienților, floriști care le transpun într-o realitate peste măsura așteptărilor, livratorii care se asigură că florile vor ajunge la destinație intacte și managerii care se gândesc zilnic cum să optimizeze serviciile pentru cumpărători. 
Fie că este vorba despre un coș cu flori, un aranjament pentru nuntă sau botez sau pur și simplu un aranjament de Crăciun, FlorideLux ține cont de florile care-ți plac, dar și de bugetul în care dorești să te încadrezi. Pe lângă plante frumos colorate și condiționate adecvat, această florărie este înzestrată cu darul de a le combina cu cele mai îndrăznețe accesorii: de la șiraguri cu mărgele, până la batoane de scorțișoară și nuci de cocos. 


Inventivitatea este unul dintre cuvintele ce caracterizează și atrage totodată orice privire asupra acestei florării. Nici nu vă imaginați cât de multe „ipostaze cu flori” are de oferit: animale din flori, cutii cu flori sau torturi din flori.
Un alt motiv pentru care ar trebui să faci o comandă de pe site-ul FlorideLux este faptul că în perioada 2- 31 decembrie 2015 primiți cadou la orice comandă un glob de zăpadă cu înălțimea de 8 cm, ce va fi livrat împachetat și numai bun de oferit celor dragi de sărbători.
Pe lângă toate aceste avantaje, aici poți găsi și aranjamente specifice zodiei sau anotimpului în care doriți să oferiți o asemenea atenție. Pentru zodia mea- leu, am găsit niște combinații de culori și plante la care nu m-aș fi gândit vreodată:



În plus, fidelitatea îți este răsplătită prin Cardul de fidelitate FlorideLux, valabil atât offline, cât și online. Astfel, vei avea 20% reducere permanent în toate magazinele FlorideLux pentru a putea achiziționa flori pentru momentele cele mai importante din viața ta.
Viitorul florăriilor a cunoscut un alt nume. Cu alte cuvinte, acest atelier în care imaginația se împletește cu bunul gust și limbajul florilor este comun cu al trăirilor tale este reprezentat cu măiestrie de FlorideLux.

Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS