Sărbătorile început cu : Crăciunul Bloggerilor 2015

duminică, 6 decembrie 2015

A trecut o lună decând mi-am abandonat blogul. Defapt au trecut și mai multe luni decând am renunțat a mai scrie des...am fost într-o criză de timp care nu mi-a permis nimic...doar să trăiesc, urcând și coborând de la etajul 4 de câteva ori pe zi, lăsând cana de cafea pe jumătate plină. Azi, am destul timp să privesc calendarul și să-mi dau seama că sărbătorile de iarnă bat deja la ușă. Începând cu 6 decembrie- Sfântul Nicolae- bucuria oricărui copil, care-și curăță cuminte ghetele și le așează în prag, trăgând cu ochiul din vârful patului până la miez de noapte.
Dar în ghetuța mea de Moș Nicolae am găsit anul acesta un bilețel care sună cam așa:
„Ai crescut mare, peste tine au nins 21 de ierni. Deja ai început să ai primele responsabilități, griji, să socotești facturi și să nu mai știi cum să împarți banii. Ai început deja să te gândești la un loc de muncă, la viitor și la meseria pe care ți-ai ales-o. Ai început să studiezi și să-ți presari oameni, evenimente și lucruri pe drumul vieții tale. Nu cred că mai este cazul să cauți jucării, hăinuțe sau dulciuri în ghetuțe, dar cred că a sosit momentul să faci singură rost de ele. Iar pentru asta, ai cel mai esențial indiciu: BlogAwards.”

  • Ce este BlogAwards? Este o platformă online prin care bloggerii din toată țara pot concura, realizând articole pe diverse teme, cele mai creative fiind premiate generos de sponsori. Reprezintă un avantaj de a te face cunoscut în blogosferă, dar și de a cunoaște viziunea celorlalți bloggeri asupra unor subiecte pe care ai fi dispus și tu să le abordezi.
  • Ce face BlogAwards? Campanii prin care antrenează bloggerii să scrie despre anumite companii, pentru a câștiga premiile aferentei fiecăreia. 
  • Ce surpriză a pregătit site-ul pentru această perioadă? Campania Crăciunul Bloggerilor 2015
Astfel, cu premiile câștigate din truda condeiului tău, poți face o bucurie tuturor celor dragi ție. Poate știi că tatăl tău are nevoie de un telefon nou, deci ce ar fi să concurezi pentru un Allview X2 Soul Style? Sau poate ai dori să oferi cele mai rafinate flori ființei care ți-a dat viață și atunci poți recomanda florăria online FlorideLux. Dar parcă nici ție nu ți-ar strica o rochiță nouă de Crăciun de la StarShiners, ori vreun costum de crăciuniță de la Just4girls. Sau ce ar fi să îi oferi celei mai bune prietene un voucher pentru cumpărături de la DwynShop? Cu puțină muncă, creativitate și imaginație la purtător, toate aceste vise se pot transforma în realitate. 
Poate te întrebi: „Ce șanse am eu? Sunt atâția bloggeri de top, care au deja experiență!”. Așa am spus și eu cândva, dar am acceptat provocările de blogawards și am început a scrie. După ce am câștigat primul premiu am fost motivată să scriu, am citit articolele altor bloggeri, amuzându-mă sau având o deosebită admirație pentru modul lor frumos de a realiza un post. Poate am să te admir și pe tine. E timpul să fii propriul tău Moș Crăciun! 

Ca orice concurs, necesită citirea cu atenție a regulamentului:

Art. 1. Bloggerii înscriși în Crăciunul Bloggerilor 2015 pot alege la ce campanii participă (un blogger poate participa la o singură campanie, la două sau la toate campaniile). Dacă un blogger participă la o singură campanie, poate câștiga oricare din premiile aferente acelei campanii.
Art. 2. Clasamentul Crăciunul Bloggerilor 2015 se realizează în funcție de media notelor obținute de fiecare participant de-a lungul concursului la campaniile individuale din Crăciunul Bloggerilor și a notei obținute în urma articolului de promovare. Premiul cel mare va fi acordat bloggerului cu nota cea mai mare la finalul evenimetului.
Art. 3. Nota finală se va calcula după urmatoarea formulă: media notelor + notă articol promovare împărțite la 2.
Art. 4. În caz de egalitate, câștigătorul va fi ales de către Echipa BlogAwards prin jurizarea articolului de promovare a concursului.
Art. 5. Premiile fiecărei campanii individuale vor fi acordate de către sponsori, în termen de 45 de zile de la finalizarea jurizării. La acest regulament se adaugă regulile prevăzute în fiecare campanie individuală din cadrul Crăciunul Bloggerilor 2015. Campaniile individuale participante vor fi anunțate pe pagina BlogAwards cu link către campanie în partea superioară a articolului.
Art. 6. Un blogger se poate înscrie cu minim unul și cu maxim trei articole.
Art. 7.Noi sponsori se vor alătura Crăciunul Bloggerilor 2015 pe parcursul desfășurării acesteia.
Art. 8. Evenimentul se va încheia pe data de 24 Decembrie 2015, câștigătorul fiind anunțat în maxim 2 săptămâni de la finalizare pe pagina BlogAwards.
Art. 9. Lansăm programul Blogger Partener BlogAwards: vom avea un câte un blogger partener/lună.
Acesta va fi bloggerul care a câștigat cele mai multe campanii în luna anterioară.
Mult succes și abia aștept să te văd printre câștigători!
Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS