Technoholic- visul de azi, tehnologia de mâine

sâmbătă, 17 ianuarie 2015


Iată că oamenilor le e foame și nu se complică cu mâncăruri, ci mai degrabă preferă să-și calmeze burțile cu tehnologie. Eu știu cum e să uiți de crampele ”foamei” atunci când te captivează un gadget sau aplicație. Am fost un copil care a scăpat de ”febra” calculatorului până pe la 10 ani, dar a fost destul să facem cunoștință atunci ca să putem fi ani buni nedespărțiți. Dacă pentru mama shooterele au părut o boală a băiețeilor școlari pe care am luat-o rapid de la gimnazială, iar cu tata mă luptam să prind un loc pe tastatură că juca FIFA, soră-mea nici nu se preocupa să-l atingă. M-am ambiționat și am decis să-i conving și pe ai mei părinți de ”fascinația” jocurilor, dar greșit am făcut...acum greu îi mai despart de celebrele Saga games de pe dhfuihdflf( facebook). 


Dar n-am de gând să îmi spun de-ale copilăriei pățănii, ci să vă arăt ce-am studiat zilele astea, printre fișele necesare examenelor. Se numește Digipedia și te face să citești și să insiști căutând noutățile în ale tehnologiei, care sunt din ce în ce mai îndrăznețe, de necrezut chiar. Doar aici poți vizualiza în timp real cum evoluează omenirea și cum mințile luminate se întrec în a scoate tot ce mai bun în domeniul IT.
Susțin cu drag acest proiect online și pe inițiatorii lui, care au venit cu o idee mai mult decât genială ”Digi Garage”, care pune la bătaie diverse gadget-uri pe buzunarul fiecăruia. Site-ul se bucură de atenția a peste 500 de vizitatori zilnic, iar zilele astea eu am descoperit informații despre ceasuri le  inteligente de la Alcatel, firmă nu prea la modă pe piața de telefonie, dar care are de gând să introducă aceste gadget-uri care să întreacă orice așteptări și să păstreze modelul clasic al ceasurilor, dotate la cele mai înalte nivele. Blogul de tehnologie te pune în prim plan cu lansările de telefoane, aplicații și proiecte interesante pe plan mondial.
Dacă îți place să te menții în formă poți citi despre cele mai tari gadgeturi pentru fitness, dacă vrei să fii la curent cu noile aplicații te poți documenta despre ”Facebook at work”- destinată corporațiilor, sau ”Charlie Hebdo”- ce susține lupta antiteroristă și libertatea de exprimare. Gammeri înrăiți pot afla data lansării celor mai râvnite jocuri, precum și cerințele acestora. 
E important de știut, că săptămânal poți câștiga un voucher în valoare de 50 de lei de la Emag,doar prin îndeplinirea unei misiuni, ce va fi prezentată pe înțelesul tuturor, pe DigiPedia.
Cu alte cuvinte, pe lângă faptul că te documentezi și afli știri de ultimă oră din domeniul IT, ai și șanse reale să te alegi cu un voucher, care va crește ca valoare pe viitor.
Eu m-am angajat în astfel de misiuni, care sunt de obicei de tip ”comentariu la articole”, care-mi permit nu numai să-mi expun părerea, ci și să fiu răsplatită că interacționez pe site. Mi se pare o modalitate eficientă prin care DigiPedia răsplătește fidelitatea cititorilor și în același timp îi atrage și pe alții.
Începe misiunea și spune-mi cum a decurs ea.

O campanie: BlogPoint

7 comentarii:

  1. Uite ce interesant,chiar nu stiam de acest proiect.Tehnologia e intr-o continuua miscare trebuie sa ne tinem de ea, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu eram la curent cu acest subiect propus astazi, insa ca de obicei ne prezinti doar subiecte captivante. Sa nu uitam ca tehnologia ne tine in viata.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doar pentru simplul fapt ca traim in era tehnologiei care este folosita de la cea mai frageda varsta pana la cea mai inaintata vom avea mereu nevoie de un website care ne va prezenta cele mai noi gadget-uri.
    Multumesc pentru ca mereu scri articole interesante si bine redactate.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS