Cadouri ieșite din minți, pentru îndrăgostiți cuminți

joi, 29 ianuarie 2015


Ne apropiem ca vântul de luna Îndrăgostiților, februarie...fie că ești clasic și sărbătorești Dragobetele, fie că ți s-a otravit creierul de American Dream și petreci de Valentine's Day, tot n-ai să scapi de cumpărat cadouri persoanei iubite...nici nu te lasă inima să o faci. Deși mai intervin certuri și-ți propui ca anul ăsta să nu-i cumperi nimic, te lași înduioșat de amintirile frumoase cu voi și te pui pe căutat lucruri speciale de oferit. 
Mi se pare destul de complicat să alegi ceva pe fugă, chiar în apropierea zilei cu pricina, pentru ca eu una nu sunt fan banalități și ador surprizele tematice. Gen, dacă e ziua noastră, a cuplurilor de pretutindeni, de ce nu putem oferi și cadouri care să reflecte această sărbătoare? Eu zic să nu stați ca trântorii, dezinteresați și întrebându-vă dacă veți primi și voi vreun lucrușor atunci, ci puneți-vă pe căutat. Fară timp pierdut prin magazine seci, ori răsfoit pagini alandala pe Google, intră la cadouri pentru Ziua Îndrăgostiților și vei rămâne plăcut suprins de cât de departe a ajuns inventivitatea oamenilor referitor la această zi. Mind Blower oferă cadouri surprinzătoare, în ton cu luna iubirii, cum ar fi: Căni cu mesaje personalizate, forme ”îndrăgostite” de tort sau prăjituri, pușculițe, semne de carte și multe altele. 


După cum afirmam mai sus, da sunt și eu într-un cuplu....al meu, a nu se înțelege greșit că aș fi a treia roată la bicicletă...nu îmi plac lucrurile ”mutant” , deci am și eu sarcina, dar și placerea de a-i căuta dragului meu iubit un cadou simbolic, care să-i amintească încă odată de momentele frumoase în doi, ce sper să nu se sfârșească prea curând. M-a impresionat foarte mult ceasul cu poze, și am și motive pentru care l-aș oferi numaidecât. De multe ori când suntem împreună, abandonându-ne visele unul în brațele celuilalt, uităm de timp...un lucru bun...atunci când tu nu trebuie să mergi la job și eu la facultate. Aruncând telefoanele sub măsuța de cafea, pe silent, cu draperiile imense trase peste fereastră, ca într-un bârlog, pierdem noțiunea zi-noapte, muncă-timp liber. Ceasul ăsta, pe care ți-aș recomanda să-l așezi exact pe peretele lateral patului ne va desmetici poate mai bine din vraja aia atât de dulce și parcă mereu de neajuns. În plus, avem la dispoziție 8 rame în care să ne expunem cele mai frumoase poze din călătoriile și aniversările noastre, iar trezindu-ne să ne amintim cât de bine ne-a fost și ne este împreună. Cadoul ăsta mi s-a părut genial, inedit și sper să-l accepți cu plăcere când va veni vremea.

V-aș întreba și pe voi ce a-ți alege să-i oferiți iubitului?

Mai multe, aici!!


Dar iubitei?

Mai multe, aici!!

O campanie: BlogAwards (spune și tu ce-i vei oferi persoanei iubite, de pe MindBlower și poți câștiga vouchere cu care să achiziționezi produsele dorite)


Un comentariu:

  1. Foarte interesante si inedite cadourile prezentate pe tine.Voi arunca si eu un ochi pe site.Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS