Visez să...

marți, 25 septembrie 2012

wallpaper preluat de pe: http://www.hdwallpapersarena.com/in-the-rain-wallpapers.html


Și pot să zic că sunt naivă, fiindcă încep să cred tot mai mult în oameni. Încep să țin la ei, să-i iubesc, să-i ajut... 




Mă visez erou,

 Printre războaie,
Să apăr suflete de-a sângelui ploaie,
Să am un sfârșit...nou.



Visez să-i fac pe toți să zâmbească,

Să mă bazez că vântul știe să-mi șoptească,
O vorbă bună ca să le-o zic lor,
Care să treacă printre lacrimi, prin fior...



Visez să fur iubire și prietenie,

Din suflete cu veselie,
Apoi să duc a lor fericire,
La oamenii ce-au trista lor privire.



Visez să urc acolo sus să vă privesc,

Și să încep ușor să-mi amintesc,
De clipele de viață ce-am trăit,
Să nu regret, să nu fiu dezamăgit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS