Ce unul dezmembrează, altul asamblează...

miercuri, 14 septembrie 2016

Vremea călduroasă încă ne face cu ochiul, așa că n-ar fi rău să o pun de-o escapada la munte. Cât durează să-mi aleg cu colțișor din valoroasele regiuni turistice ale României și să-mi pregătesc valiza? Pare simplu, dar nu e deloc...Îmi plac călătoriile cu trenul, dar parcă m-am săturat de-atâtea ore pierdute, bilete cumpărate pe ultima sută de metri și urcat valiza deasupra capului. Tot bătându-mi capul cu ce bagaj să-mi fie mai ușor de cărat, mi-am pierdut tot entuziasmul, am început să oftez și să mă uitam nepăsătoare în oglindă.
Când...deodată...Zic: „N-ar fi rău să-mi cumpăr o mașină, să încapă și aia și cealaltă...”.

- Oglindă, oglinjoară, ce mașină mi s-ar potrivi ca să mă plimb prin țară? 

- Păi bun e și un Seat Ibiza, și un Fiat Doblo, dar nu-i rău nici un VW Polo.

- Păi bine bine, aleg eu VW-ul Polo, dar intervin destule: stai că îi trebuie asigurare, stai să vedem de impozit, taxă de poluare, unde mai pui că se mai și îmbolnăvește!

- Cum? Cum să se îmbolnăvească?

- Uite că la o mașină starea de „sănătate” e șubredă ca a omului: lui îi pică un rinichi, mașinii îi pică motorul, omul are probleme cu  inima, mașina cu alternatorul,omul are dermatoze, mașinii începe să i se deregleze cutia de viteze. Și tot așa...

- Poate sunt eu o oglindă, dar oare să fie astea dezavantajele care să determine lumea să nu se mai folosească de mașini? Tu nu ai auzit de Dezmembraripenet.ro

-Păi de unde să aud, dacă de-abia ce mi-am propus să-mi cumpăr autoturism? Ia spune tu mai bine despre ce este vorba!

- Povestea sună cam așa: A fost odată ca niciodată, o bursă de piese auto, în care toate parcurile de dezmembrări postau anunțuri cu piese sau mașini. Ba mai mult decât atât, orice om îngrijorat ca și tine, de buna funcționare a mașinii avea posibilitatea să ceară oricând piesa mult visată...sau mult stricată, dând de veste la toate parcurile despre nevoile lui și putând să aleagă cea  mai bună oferă. Se spune că acolo găsești de la anvelope, caroserii și până la sisteme de transmisie sau de răcire motor. 
- Și ce-mi spui mie toate astea? Eu vreau o mașină nouă, nu una dezmembrată!

- Tu nu știi că ce unul dezmembrează, altul asamblează? Acest site este deosebit de util, căci piesele pe care le cauți sunt acum mult mai accesibile și la prețuri convenabile. Spre exemplu la dezmembrări VW Polo găsești tot ce ți se poate strica la o astfel de mașină: de la alternator, portiere, motor, cutie de viteze, până la radiator, electromotor sau compresor. 

- Deci să recapitulăm:

Indiferent de ce mașină aș avea, în cazul în care nu funcționează cum trebuie, identific problema, postez o cerere cu piesa de care am nevoie, parcurile de dezmembrări afiliate site-ului îmi trimit ofertele proprii la „doleanța” mea, iar eu o aleg pe cea mai atractivă, din  confortul propriei locuințe, doar deschizând un e-mail. Sună foarte bine!

Fiecare mașină de dezmembrat este însoțită de detalii despre livrare, preț, poze și informații amănunțite, iar fiecare vânzător are câte un calificativ, care-i sporește gradul de încredere și oglindește recunoștința cumpărătorilor. Astfel, tu poți ști de la cine să cumperi la sigur tot ce ai nevoie. 
Așa că ține minte:

De turbina s-a stricat,
Ori bujia ți-a picat,
Nu te speria prea tare,
Le găsești la dezmembrare.

Dar nu căuta oriunde, 
Nu pierde timp fără folos, 
Prețuri și oferte cu care să te mulțumești
Doar la Dezmembraripenet.ro găsești!

Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS